Cuma 08.03.2013

2 ayda 300 bin kişi Paraf'lı oldu

Halkbank 2012 sonunda pazara sunduğu Paraf'la kart sayısını 2.5 milyona yükseltti. Hedef 5 yılda kredi kartı pazarında yüzde 6 paya ulaşmak

2012 sonunda kredi kartı portföyüne Paraf'ı ekleyen Halkbank, iki ayda 300 bin Paraf Kart sattı. Halkbank Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı İsmail Hakkı İmamoğlu, Paraf'ın kısa sürede Halkbank'ın dinamizminin simgesi haline geldiğini söyledi. Halkbank'ın kart sayısının Paraf'la birlikte 2.2 milyondan 2.5 milyona yükseldiğini dile getiren İmamoğlu, "Bu süreçte üye işyeri sayımız da 100 bine yaklaştı. 2013 sonunda 3 milyon karta ulaşmayı hedefliyoruz. 5 yıl içinde de kredi kartı pazarından yüzde 6'lık bir pay almayı planlıyoruz" dedi. Paraf'ın kişiye özel ayrıcalıklar sunmak için yola çıktığını söyleyen İmamoğlu, İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin iştiraki İSPARK'tan ücretsiz otopark ayrıcalığı sunduklarını ifade etti. Paraf sahipleri tek seferde yaptıkları her 100 TL'lik alışveriş için yol üstü otoparklarda 2, açık ve katlı otoparklarda 3 saate kadar ücretsiz park edebilecekler. Bu süreSabiha Gökçen Havalimanı'nın otoparkında 24 saati buluyor.
İSPARK'LA ORTAK PROJE
İSPARK Genel Müdürü Mehmet Çevik de otopark sorununa teknolojik çözümler getirdiklerini belirtti. Çevik, Paraf sahiplerini İSPARK'ın otoparklarından ücretsiz yararlanma imkânına kavuşturmaktan mutlu olduklarını dile getirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.