Adese süpermarketle büyüyecek
Adese, 2013'te büyüme stratejisini süpermarket üzerine kurdu. Mağaza açarken ince eleyip sık dokuyacaklarını söyleyen Adese Genel Müdürü Sıtkı Erben, "Discountta sadece Konya'da büyüyeceğiz" dedi
CİRODA ARTIŞ YAKALADI
Bu tedbirlerin şirkete yüzde 3'lük ciro artışı getirdiğini anlatan Erben, "Adese verimli bir yapıya ulaştı. Sektörde de artık mağaza sayısı, metrekare ve ciro büyüklüğüne odaklı hareket etmenin çok doğru olmayacağını düşünüyorum" dedi. Erben, şirketlerin öncelikle mevcut mağazalarını verimli işletmeleri gerektiğini belirterek, "Sadece mağaza açmak ve ciroyu büyütmek sektörün gerçeği olmamalı" diye konuştu. Erben geçen yıl 20 mağaza açtıklarını, 14'ünü de yeniledikleri ifade etti. Erben, sözlerini şöyle sürdürdü: "Bunun için yaptığımız yatırım 3 milyon TL'yi geçti. Yenilediğimiz mağazaların cirosu yüzde 15 ila 45 arasında artış gösterdi. Bundan böyle yatırımlarımızda verimliliği ön planda tutacağız."
9 İLDE FAALİYET GÖSTERİYOR
Konya'da Adesem markasıyla 72 discount mağazası olan Adese, 68 süpermarketi yönetiyor. Mersin, Karaman, Aksaray, Ereğli, Ankara, Bolu, Sakarya, İzmit ve İstanbul'da faaliyet gösteren süpermarketler farklı metrekarelerde işletiliyor. Sıtkı Erben, büyüme stratejilerinin tamamen süpermarket üzerine kurulu olduğunu, discountta ise Konya dışında büyümeyeceklerini açıkladı.
EN SON HABERLER
- 1 BioNTech 315 milyon euro zarar etti
- 2 Anlaşma imzalandı: Karpowership, Petrobras ile doğal gaz projeleri geliştirecek
- 3 SON DAKİKA: Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan "KDV oranları artırılacak" iddiasına yalanlama
- 4 SGK ve İŞKUR, TÜBİTAK ile işbirliği protokolü imzaladı
- 5 Hazine 55 milyar lira borçlandı
- 6 "Aile Sosyal Destek Programı"yla 7,4 milyon haneye ulaşıldı
- 7 Türkiye'nin 2. astronotu Atasever 7 bilimsel deneye imza atacak
- 8 Tarımda başarı! Ektiği bitkiyi 200.000 TL'den satışa çıkardı
- 9 Türkiye'nin tohumda İsrail'e bağımlılığı yok
- 10 Türkiye'de 54 ilin ihracatı artış gösterdi