Perşembe 14.03.2013 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 14.03.2013 16:02

Kıvanç Tatlıtuğ güldürecek

Akbank, oyuncular Kıvanç Tatlıtuğ ve İlker Ayrık ile başlattığı ''Zıt İkizler'' temalı yeni reklam kampanyasında, herkesi Akbanklı olmaya davet ediyor.

Oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ ve İlker Ayrık'ın, ''Zıt İkizler'' olarak rol aldıkları yeni reklam kampanyasında, henüz Akbank'la tanışmayan ve bankayla çalışmayan kesim hedefleniyor.
Basın toplantısında konuşan Akbank Genel Müdürü Hakan Binbaşgil, dünyanın en saygın marka değerlendirme kurumlarından biri olan Brand Finance tarafından üst üste iki yıldır Türkiye'nin en değerli banka markası olarak tescil edilmelerinden dolayı gurur duyduklarını belirtti.
Binbaşgil, ''Mutlulukla söylüyoruz. Biz müşterilerimizin sıcak, samimi, herkese hitap eden bir banka olarak gördüğü, yüksek çalışan bağlılığına sahip bir markayız. Müşteri ve çalışanlarının yüksek memnuniyetiyle hizmet kalitesini sektörden her zaman bir adım daha önde tutmaya çalışan ve bu şekilde de farklılaşmayı hedefleyen bir bankayız'' dedi.
Bugün ''Kalıcı Liderlik'' vizyonları ile başka bir aşamaya geçtiklerini belirten Binbaşgil, Türkiye'de 37 milyonu bankalı, 18 milyonu bankasız yaklaşık 55 milyon vatandaşın bankacılık hizmeti almaya uygun olduğunu ifade etti.
Akbank olarak bu toplamın 12 milyondan fazlasına hizmet verdiklerini aktaran Binbaşgil, ''Hedefimiz tüm bu vatandaşlarımıza ulaşmak ve onları sektörün lider bankasıyla tanıştırmak ve üstün bankacılık hizmetlerimizle buluşturmak'' dedi.
Yeni reklam kampanyaları ile herkesi Akbanklı olmaya, Akbank'ın hizmet ve ürün kalitesinden faydalanmaya davet ettiklerini belirten Binbaşgil, reklam kampanyasında herkesin büyük emek verdiğini ve sanatçıların çok iyi bir performans gösterdiklerini, ortaya çok güzel bir çalışma çıktığını söyledi.
Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ise Türkiye'nin en değerli banka markası Akbank'a yakışan ve farkını ortaya koyan çok özel bir kampanyaya imza attıklarına inandıklarını belirtti.
Projede yer alan sanatçılara ve katkısı bulunan herkese emekleri için teşekkür eden Göllü, reklam filmi ile ilgili olarak şu bilgileri aktardı:
''Aslen filmde bizleri en çok zorlayan konu casting oldu. Kıvanç ve İlker'in bebekliklerinden bugüne gelene kadar benzerlerinin bulunması için toplam 3 bin 500 cast arasından seçim yapıldı ve en uygun castlar şeçildi. Filmde geçen dönemlere ait detaylar da ince ince çalışıldı.
Hastanedeki bebek odasındaki beşiklerin kırmızı kurdelelerinden, 80'lere ait okul çantasına, önlük ve yakasından, sünnetteki nazarlığın Şanlıurfa'dan özel olarak getirtilmesine kadar herşey aslına uygun üretildi. Mekanlar da özel olarak seçildi Çemberlitaş Sinema salonundan, Kasımpaşa Ahmet Emin Yalman İlk Öğretim okuluna hepsi tarihi dokusu baskın ve bahsedilen dönemleri yaşamış mekanlardı.''
Akbank reklam kampanyasında ''Ali'' rolünü üstlenen ünlü oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ, Akbanklıların işlerini ne kadar tutkuyla yaptıklarını yakından görme fırsatı bulduğunu belirterek, ''Böyle köklü bir kurum ile işbirliği yapmaktan mutluluk duyuyorum'' dedi.
Reklam filminde, ''Nuri'' karakterini canlandıran ünlü oyuncu İlker Ayrık da böyle bir projede yer almaktan gurur duyduğunu söyledi.

REKLAM HAKKINDA

Nuri, uyanık, yaramaz, sevimli, devamlı başına iş açan bir karakterdir. Zıt ikizi Ali ise akıllı, bilinçli, yol gösterici, çözümcü ve iyi kalplidir. İkizi Nuri, farklı durumlarda kendini çıkmaza sokarken, yol gösterici ve çözüm odaklı kardeşi Ali, Akbank ürün ve hizmetlerini kullanma konusunda ona yol gösterecektir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.