Cumartesi 23.03.2013

Tadelle'den Ordu'ya ikinci ilaç

33 yıllık jenerik çikolata markası Tadelle, eski parlak günlerine geri döndü. Taleplere yetişemeyen firma, yeni yatırımla istihdamını yüzde 10 artıracak

Türkiye'nin 33 yıllık geçmişe sahip en eski çikolata markalarından Tadelle, küllerinden doğdu. Sanovel İlaç'ın 2007'de TMSF'den aldığı Sagra firması, 30 milyon dolarlık yatırımla yeniden yapılandırıldı ve adı Sanset olarak değiştirildi. Yoğun pazarlama çalışmalarıyla atağa geçen Sanset, kısa sürede 140 milyon dolarlık ciroya ulaştı. Eski günlerine dönen Tadelle, satışlarında yıllık 100 milyon adedi yakaladı. Sanset Pazarlama Müdürü Aslı Eren Şengezer, 2012'de 2011'e göre satışlarında yüzde 70'lik artış sağladıklarını belirterek, "Talebe yetişememeye başlayınca Ordu'daki fabrikaya ek yatırım yapmaya karar verdik. 10 milyon euroluk yatırımla çalışan sayımızı yüzde 10 artıracağız" dedi.

SARELLE DE ATAKTA
Şengezer,Sarelle'yle sürme çikolata pazarında da rekor artış yakaladıklarını açıkladı. Şengezer, pazarda 40 bin tonluk üretim olduğunu belirterek, "Yılda 15 milyon kavanoz Sarelle satıyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.