Pazar 24.03.2013

Sevil make-up zinciri kuruyor

Türkiye'nin A plus parfümeri firması Sevil, "Sevilla" isimli make-up zinciri kurmaya hazırlanıyor. Sevil Parfümeri'nin patronu Yusuf Sevilla, "3 yılda 15 mağaza açacağız. Ürünlerimizi İtalya'da ürettirip, Türkiye'de monte ediyoruz" dedi

Parfümeri sektörünün A plus markası Sevil, make-up (makyaj) zinciri kuruyor. Sevil Parfümeri Yönetim Kurulu Başkanı Yusuf Sevilla, İtalya'da dünyaca ünlü kozmetik markalarının akın ettiği Clavis bölgesinde ürettirdiği markayı 3 yılda 15 mağazalık bir operasyona dönüştüreceklerini söyledi. Yusuf Sevilla, 3 yıl önce kendi yarattıkları bir marka olarak yola çıkan Sevilla'nın ürünlerinin tüketiciler tarafından yoğun ilgi gördüğünü ifade etti. Başta aylık 3 bin adet sattıklarını, bu rakamın şimdi 75 bini bulduğunu söyleyen Sevilla, "İtalya'da ürettiriyoruz, ancak ürünleri burada monte ediyoruz. Fiyat açısından oldukça rekabetçi bir politikamız var. Gençleri yakalamak istiyoruz" diye konuştu. Ünlü markalara göre yüzde 50 daha düşük fiyattan satış yaptıklarını anlatan Sevilla, "Bu yıl içinde mağaza açmaya başlayacağız. İlki eylülde Maltepe Carrefour'da faaliyete geçecek" dedi.

ZORLU CENTER'A DA GİRDİ

Yusuf Sevilla, 1976'da Nişantaşı'nda başladığı perakende atağına bugün 14 ilde 49 mağazayla devam ediyor. Markayı A plus olarak değerlendiren Sevilla, mağaza açarken seçici davrandıklarını söyledi. Zorlu Center ve Akasya AVM ile anlaştıklarını belirten Sevilla, yıl sonuna kadar 8 mağaza açacaklarını açıkladı. Sevilla, "Markamız Türkiye'nin en iyi AVM'lerinin yönetimleri tarafından tercih ediliyor. Biz küçük AVM'lerde de varız. Ama ücra köşede olan bir AVM'de yokuz. Benim Sevil'i bir AVM'ye açmam için oranın en az 100 mağazalı bir yapıya sahip olması gerekiyor" diye konuştu.
BAŞARIMDA LÜSİ'NİN PAYI VAR
Yusuf Sevilla, eşi Lüsi Sevilla ile birlikte çalışıyor. Eşinin 36 yıldır sıcak satışta olduğunu anlatan Yusuf Sevilla, "Kendisi hangi ürünün satılacağını, hangisinin satılmayacağını çok iyi bilir. Bugün Sevil'in büyük başarısında Bayan Lüsi'nin payı minimum yüzde 85'tir" dedi. Lüsi Sevilla'nın 36 yıllık müşterilerinin isimlerini ve onların hangi ürünü istediklerini ezbere bildiğini belirten Yusuf Sevilla, "Nişantaşı'ndaki mağazamızda 3'üncü nesil müşterilerimizi ağırlıyoruz" diye konuştu.

"NE YAPSAM YERE DÜŞMEM" DİYEREK BU İŞE GİRDİ
Sevil Parfümeri, Yusuf Sevilla'nın verdiği rakamlara göre 2013'e iyi başladı. Şubat ayının ilk 14 gününde yüzde 42 oranında ciro artışı yakaladıklarını belirten Sevilla, 8 Mart Kadınlar Günü'nde de bir önceki yıla göre cirolarını 5 kat artırdıklarını söyledi. 1959'da yola çıkarken "Ne yaparsam yere düşmem" diye düşündüğünü söyleyip, kozmetik işine girdiğini açıklayan Sevilla, "Kadınlara yönelik bir iş yapıyorum. Bundan da çok memnunum" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.