Pazartesi 25.03.2013 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 25.03.2013 15:44

PR profesyonelleri Boğaziçi'nde buluşuyor

Boğaziçi Üniversitesi kapılarını ‘Maske Düştü, İletişim Göründü’ sloganıyla iletişim dünyasına açıyor.

Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü tarafından 7. PR Professional İletişim Günleri 30-31 Mart tarihlerinde Boğaziçi Üniversitesi Güney Kampüsü İbrahim Bodur Salonu'nda gerçekleştirilecek.
#aslında hashtagi ile katılımcıların fikirlerini aktif bir şekilde belirtmelerini sağlamayı amaçlayan etkinlikte siyasi PR, basın-PR ilişkisi, STK'larda PR, Türkiye'nin marka değeri, kriz yönetimi, kitle iletişimi, sosyal medya ve PR gibi konular tartışılacak.
İletişim Günleri'nde Cumhurbaşkanlığı Kurumsal İletişim Direktörü Kemal İlter, Ekonomi Gazeteciler Derneği Başkanı Celal Toprak, Excel İletişim Başkanı Figen İşbir, Vodafone Yeni Müşteri Segmentleri Pazarlama Direktörü Fatih Uysal, Borusan Holding Kurumsal İletişim Birim Yöneticisi,Pro Medya Kurucu Ortağı Feray Alpay, Brandassist Kurucusu Muhterem İlgüner, Siemens Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü Zeynep Alimoğlu, Global Hill+Knowlton Strategies Müşteri Grup Direktörü Hamit Güler ve Change.org Kampanya Uzmanı Serdar Paktin konuşmacı olarak yer alacaktır.
• Detaylı bilgi ve başvurular için: http://buik.boun.edu.tr/?page_id=165

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.