Perşembe 28.03.2013

Özak GYO'dan 300 milyon $'lık yatırım hamlesi

2013'ü lansman yılı ilan eden Özak GYO , ilk atağını Hayat Tepe ile yaptı. Şirket bu yıl üç proje için 300 milyon dolarlık yatırım hedefliyor

Tekstil, turizm ve inşaat sektörlerinde faaliyet gösteren Özak Global Holding'in iştiraklerinden Özak Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı (GYO), 2013'ü lansman yılı ilan etti. Şirket bu kapsamda Bayrampaşa'daki Hayat Tepe'yi satışa çıkardı. 24 ve 23 katlı 3 bloktan oluşan üçgen mimari tasarımı inşa edilen Hayat Tepe'de 546 daire bulunuyor. 200 milyon dolarlık yatırımla hayata geçirilecek proje Eylül 2014'te tamamlanacak. Özak, bunun hemen ardından Ataşehir'deki Bulvar 216 ve Balmumcu'yu satışa sunacak. Özak Global Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Akbalık, proje geliştirirken önce ihtiyaçları tespit ettiklerini ardından buna yönelik çözüm sunduklarını belirtti. Akbalık, "Şehir merkezine dönüş hareketi yeniden başladı. Biz de şehrin merkezinde tüm ihtiyaçları karşılayan projemizi satışa çıkarıyoruz. Burası, merkezi lokasyona dönüşün başlangıcı olacak" dedi. Hayat Tepe için 200 milyon dolar yatırım yaptıklarını ifade eden Akbalık, yenileri için çalışmalarının devam ettiğini açıkladı.

190 bin liradan başlıyor
Bayrampaşa'da yer alan projenin, İstanbul silüetini etkilememesi için blok yükseklikleri 23 ve 24 kata indirildi. 40 ila 230 metrekare arasında değişen konutların fiyatları 190 bin liradan başlayıp 888 bine kadar çıkıyor. Peşin ödemelerde yüzde 10 indirim yapılıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.