Pazar 31.03.2013 00:00

Turkcell'den Trabzon'a büyük yatırım

Turkcell Global Bilgi, Karabük ve Artvin’den sonra Karadeniz Bölgesi yatırımlarına Trabzon ile devam ediyor. Turkcell Global Bilgi’nin 500 kişiye istihdam sağladığı yeni yatırımı, daha şimdiden Trabzon’da genç ve nitelikli işgücünün en önemli adresi oldu Çağrı Merkezi, Turkcell bireysel müşterilerine hizmet veriyor.

Turkcell Global Bilgi, Karabük ve Artvin çağrı merkezlerinden sonra Karadeniz Bölgesi yatırımlarına Trabzon'la devam ederek toplam 500 kişi istihdam sağlıyor. Trabzon'a yapılan ilk teknolojik yatırım olma özelliğine de sahip olan çağrı merkezinde, Turkcell bireysel müşterilerine hizmet sunuluyor.
Bir süredir faaliyette olan yeni çağrı merkezinin resmi açılışı, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, AK Parti Trabzon Milletvekili Faruk Nafiz Özak, BTK Başkanı Tayfun Acarer, Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan'ın katılımıyla gerçekleşti.

CİLİV: "İSTİHDAM EN BÜYÜK SOSYAL SORUMLULUĞUMUZ"

Yerel yönetimin, halkın ve basının yoğun ilgisiyle açılan çağrı merkezinin açılış töreninde konuşan Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, iyi niyetle ve büyük bir gayretle Türkiye'ye teknoloji yatırımı yapmaya devam ettiklerini söyledi. İnsanların ve kurumların hayatında teknolojiyle ve sunulan hizmetle fark yarattıklarını söyleyen Süreyya Ciliv, "Doğuya ilk büyük teknoloji yatırımını Erzurum ve Diyarbakır çağrı merkezlerimizle yaptık. Bugün yurt içinde 15, yurt dışında ise 5 olmak üzere toplam 20 çağrı merkezimizle müşterilerimize en iyiyi sunma çabasındayız. Karadeniz Bölgesi'ne Karabük ve Artvin'den sonra açtığımız Trabzon çağrı merkezimiz ile Anadolu'daki yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Şirket olarak gençlerimize istihdam yaratmayı en büyük sosyal sorumluluğumuz olarak görüyor, yeni çağrı merkezimizin Trabzon halkına hayırlı olmasını diliyorum" dedi.

ÇALIŞANLARIN YÜZDE 70'İ KADIN

Aylık ortalama 2 milyon dakika görüşmenin yapıldığı ve 560 bin çağrının karşılandığı Trabzon Çağrı Merkezi'nde çalışanların yaş ortalaması 25, yüzde 70'i ise kadın. Bu oran, yüzde 22'lerde seyreden kadın istihdamı ile dünya ülkeleri arasında geride yer alan Türkiye için çok önemli bir oran teşkil ediyor. Çağrı merkezi çalışanlarının % 31'i lisans, % 64'ü önlisans, % 5'i de lise mezunlarından oluşuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.