Çarşamba 03.04.2013
Son Güncelleme: Çarşamba 03.04.2013

5 banka fonda birleşti

Odeabank dört bankanın portföy yönetim şirketleriyle işbirliği yaparak "Yatırım Fonu Dağıtım Kanalı" kurdu

Bankacılık sektörüne geçtiğimiz yıl giriş yapan Odeabank, dört banka ile işbirliğine giderek yatırım fonu kanalı kurdu. Türkiye'de şu an yönetilen 400'ün üzerindeki yatırım fonunu 20 ayrı kritere göre analiz ederek değerlendiren bu kanalla ilgili İş Portföy, Ak Portföy, Finans Portföy ve TEB Portföy ile anlaşma yapıldı. Yatırım Fonu Dağıtım Kanalı adı verilen yapıyla ilgili konuşan Odeabank Bireysel Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cem Muratoğlu, "Dört büyük kurumun yöneticileriyle değerlendirme yaparak, yönettikleri 100'den fazla fondan 9 tanesini müşterilerimize sunmaya karar verdik" dedi.

TEK KANALDAN SEÇİM

Amaçlarının global yenilikleri Türk yatırımcısına en hızlı şekilde sunmak olduğunu belirten Cem Muratoğlu, "Bu sepetle müşterilerimize çok sayıda kurumun fonlarını tek kanaldan seçme imkânı sunuyoruz. Bunu yaparken fonları müşterilerimizin risk ve getiri beklentilerine uygun olarak sınıflandırıyoruz" dedi.
BEŞ AYDA 4 MİLYAR TL
Odeabank, ilk şube açılışından bugüne kadar geçen beş ayda 4 bine yakın üst segment bireysel müşteriye hesap açtı. 4 milyar TL'nin üzerinde bireysel müşteri varlığına ulaştı. Muratoğlu, sabit getirili yatırım araçları, hisse senetleri, türev ürünler, yatırım fonları gibi alternatif yatırım ürünleri sunduklarını da belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.