Perşembe 11.04.2013

'Petroleum İstanbul'a 50 bin ziyaretçi bekleniyor

11'inci Uluslararası Petroleum İstanbul Fuarı bugün başlıyor. Enerjinin devlerinin bir araya geldiği fuara 50 bin ziyaretçi bekleniyor

Yıllık işlem hacimleri 7 milyar doları aşan enerji sektörünün büyük oyuncuları, bugün TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi'nde düzenlenecek 11'inci Uluslararası Petroleum İstanbul Fuarı'nda buluşturacak. 14 Nisan'a kadar sürecek petrol, LPG, madeni yağ ve ekipman sektörlerinde faaliyet gösteren yerli ve yabancı 200'den fazla firmanın katıldığı fuara 50 binden fazla ziyaretçi bekleniyor. Enerji Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Akıncı, bu yıl ilginin çok yüksek olduğunu söyledi.
YABANCI AKINI VAR

Akıncı, fuarın enerji yatırımlarının yeni merkezleri olan Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Asya bölgelerine açılmak isteyen firmalar için de büyük bir fırsat ortamı yaratacağını belirtti. Mustafa Akıncı, "Irak, Lübnan, Tunus, Ürdün, Sudan'dan kalabalık iş heyetleri geliyor. Ayrıca Türkiye'nin her yerinden gelecek olan ticaret odaları yöneticileri de üyeleri için ziyaretlerde bulunacak" dedi. Akıncı, şöyle devam etti: "Petroleum İstanbul, enerjide çok önemli yasal ve ikincil mevzuat düzenlemelerinin yapıldığı bir dönemde hem kamu hem de özel sektörü bir araya getirecek. Fuarın her kesim için yararlı geçeceğini düşünüyoruz."

4 GÜN AÇIK KALACAK
Dev firmaların en yeni ürünlerini tanıtacağı fuar, 4 gün boyunca çeşitli etkinliklere sahne olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.