Cumartesi 13.04.2013

Vakıf'ın itibarına 1 milyar $ geldi

VakıfBank, 979 milyon $'lık sendikasyon kredisine imza attı. Genel Müdür Aydoğan, "Kredi, bankamızın ve Türkiye'nin itibarını teyit etti" ded

Türk bankaları güçlü mali yapıları ve yüksek kredibiliteleriyle uluslararası piyasalarda milyar dolarlık sendikasyon kredilerine imza atıyor. Son olarak VakıfBank, 251.5 milyon dolar ve 555.2 milyon euro (979 milyon dolar) tutarında sendikasyon kredisi aldı. BofA Merrill Lynch'in koordinatörlüğünde, 19 ülkeden 38 bankanın katılımıyla sağlanan kredi, dış ticaretin finansmanında kullanacak. Kredi bir yıl vadeli ve Libor-/ Euribor+yüzde 1.00 toplam maliyetle temin edildi.
TÜRKİYE'YE İLGİ SÜRECEK

VakıfBank Genel Müdürü Halil Aydoğan, 2013'teki ilk sendikasyon işlemini başarıyla gerçekleştirdiklerini söyledi. Aydoğan, bunun VakıfBank'ın güçlü konumunu ve Türkiye'nin uluslararası alandaki itibarını teyit ettiğini belirtti. Avrupa'da finansal sorunlar etkisini sürdürürken, Türkiye'nin cazibesinin artmaya devam ettiğini söyleyen Aydoğan, "Önümüzdeki dönemde de Türkiye'ye duyulan ilginin sürmesini bekliyoruz" dedi.
600 MİLYON DOLARLIK İLK ORTA VADELİ KâĞIT
Aydoğan, VakıfBank'ın geçen hafta GMTN (Global Medium Term Notes) programı kapsamında 600 milyon dolar tutarındaki Türkiye'de ilk olan tahvil ihracını gerçekleştirdiğini söyledi. Aydoğan, "Söz konusu işlem, Türk bankaları tarafından uluslararası piyasalarda yapılmış en düşük maliyetli ve kupon oranlı tahvil ihracı özelliği taşıyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.