Salı 16.04.2013 00:00

Siemens Türk şirketini satın aldı

Siemens Audiology Solutions, Türkiye’de sağlık sektörünün önemli oyuncularından ve işitme cihazları konusunda uzmanlaşmış olan Duysan Odyoloji San. ve Tic. A.Ş.’yi satın aldı.

2003'den bu yana Siemens işitme cihazları distribütörü olan Duysan, 2013 itibariyle, "Siemens İşitme Cihazları San. ve Tic A.Ş." adı altında ve Siemens Audiology Solutions bünyesinde faaliyetlerine devam edecek.
İstanbul merkezli Duysan Odyoloji, biri İstanbul Şişli olmak üzere İzmir, Ankara, Bursa ve Amasya'daki şubelerinde 40'a yakın çalışanıyla faaliyet gösteriyor. Bu beş şube haricinde Türkiye genelinde 200'e yakın bayisiyle müşterilerine ulaşan ve 15 Mart 2013 itibariyle 'Siemens İşitme Cihazları San. ve Tic A.Ş.' adı altında Siemens bünyesinde yer alan Duysan Odyoloji, sağlık sektöründeki istihdama da önemli katkılarda bulundu.
Siemens Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Hüseyin Gelis, konu ile ilgili olarak yaptığı açıklamada, Türk ekonomisinin gelişiminde önemli bir rol oynayan Siemens'in Türkiye'deki sağlık sektöründeki yatırımlarının da arttığını belirterek, "Siemens, faaliyet gösterdiği tüm sektörlerde küresel liderliği hedefliyor. Bu yaklaşımımızı, işitme cihazları alanında da sürdürmeyi planlıyoruz. Bu kapsamda bünyemize dâhil ettiğimiz Duysan Odyoloji, alanında kendini kanıtlamış ve distribütörlüğümüzü yapan bir şirket. Bu başarılı kadroyu daha da büyüterek Türk insanının sağlığına katkıda bulunmayı sürdüreceğiz" dedi.
Duysan adı altında Siemens markasını bugüne kadar başarıyla temsil etmek için çalıştıklarını belirten ve görevine "Siemens İşitme Cihazları San. ve Tic A.Ş. CEO"su olarak devam edecek olan Oğuzhan Heptürkistan, işitme cihazları işinin, ekonomik büyüklüğünün yanı sıra, tıpkı diğer sağlık çözümleri gibi insan sağlığını doğrudan etkilemesi açısından da önem taşıdığını vurguladı. Yeni yapılanma sonrası Siemens İşitme Cihazları San. ve Tic A.Ş. CFO'su olarak görev alacak olan, Siemens'in sağlık sektöründeki tecrübeli isimlerinden Eser Turunçkapı ise, Siemens markasının gücünü yeni dönemde Türkiye pazarında daha fazla hissettireceklerini belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.