Halkbank şube dışında 2 kat büyüdü
Alternatif Dağıtım Kanalları'na iş hacmini üç yılda iki kat büyüten Halkbank, çağrı merkezi kapasitesini da 10 kat artırdı
EŞİT YATIRIM
Mobil bankacılık platformunu tamamen değiştirdiklerini belirten İmamoğlu, dağıtım kanallarının CRM yapılarına uyum göstermesi için yeni yatırımlar planladıklarını da sözlerine ekledi. ADK içinde bütün dağıtım kanallarına eşit yatırım yaptıklarını vurgulayan İmamoğlu sözlerini şöyle sürdürdü: "Internet kanalı en ucuz işlemi, yığın şekilde yaptırıyor ve büyük oranda işlem maliyeti avantajı sunuyor. Çağrı merkezi satış açısından en yüksek geri dönüş oranına sahip, büyük bir servis noktasıdır. ATM'ler ise işlemlerin neredeyse yarısının yapılmasını mümkün kılıyor."
EN SON HABERLER
- 1 ASELFLIR-500 ile nokta atışı! Bayraktar TB2'den işaretledi MAM-L, KMC, CİRİT vurdu
- 2 Tarımsal atıklar katma değerli ürünlere dönüşüyor
- 3 Çoban bulunamıyor! Maaşı ise dudak uçuklatıyor...
- 4 T10X zirveyi bırakmadı! Satılan her 2 elektrikli otomobilden 1'i Togg oldu
- 5 Doğal gaz depoları yenilenebilir kaynaklarla çalışıyor
- 6 GİB: Kurumlar vergisi beyannamesi için yarın son gün
- 7 Hazine yarın iki ihale düzenleyecek
- 8 Memura disiplin affı
- 9 SON DAKİKA: Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Enflasyonun ateşi yaz aylarında düşecek
- 10 Memur olmak isteyenler dikkat! 20 kamu kurumu 37.262 personel alımı yapacak