Perşembe 18.04.2013

Mobil profil değişiyor

Anadolu Bank Bireysel Bankacılık ve Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Taner Ayhan akıllı telefonların artışıyla bankacılık işlemlerinin mobil ortamlarda da süratle arttığını söyledi. Teknolojinin gittikçe ucuzladığını belirten Ayhan kullanımın da sürekli artış eğiliminde olduğunu ifade etti. Türkiye'deki genç nüfusun yoğunluğuna dikkat çeken Ayhan, ADK'yı kullanan müşteri profilinin bu yönde değiştiğini dile getirdi. Ayhan, "Özellikle eğitimli ve genç müşteri profili olarak sınıflandırabileceğimiz müşterilerimiz, ADK'yı aktif bir şekilde kullanmakta. Ticari işletme müşterilerimizde de bu oran hızla artıyor" diye konuştu. Ayhan son beş yılda alternatif dağıtım kanallarına 5 milyon dolarlık yatırım yaptıklarını da dile getirdi. Ayhan, "Bir kısım ATM'lerimizde yenileme yapacağız. Yeni kanallarımız devreye girecek. Bu nedenle 2013'te 1 milyon dolarlık yatırım planlıyoruz" dedi. Ayhan sözlerini şöyle sürdürdü: "Müşterilerin talepleri doğrultusunda internet şubesi, ATM ve çağrı merkezi kanallarında yeni fonksiyonlar ekliyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.