Çarşamba 24.04.2013 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 24.04.2013 02:02

Dünyanın kaçıncı zenginisiniz?

Forbes ve benzeri kuruluşlar tarafından yıllık olarak yayınlanan 'en zenginler' listelerine aşinayız.
Dünyanın en varlıklı insanlarının sıralandığı bu listeler aynı zamanda ülkelere, yaş aralıklarına veya sektörlere göre de çeşitlilik gösteriyor.
Bu yazıda bahsedeceğimiz site ise ilk 100 veya ilk 500 ile sınırlı kalmayıp tüm dünya nüfusunun yer aldığı bir liste sunuyor. Global Rich List isimli sitede yıllık gelirinizi belirterek dünyanın en zengin kaçıncı kişisi olduğunuzu ve yüzde kaçlık dilime girdiğinizi görebiliyorsunuz. Tüm para birimlerinin sunulduğu uygulamaya yıllık net kazancınızı girmeniz yeterli.
Global Rich List'i geliştiren Poke London ekibi uygulamayı Forbes ve Times gibi liste oluşturan kurumlara tepki için çıkardıklarını dile getiriyorlar. Özellikle batılı ülkelerde yaşayan insanların bu tür listeler sebebiyle ne kadar az kazandıklarını düşünmelerini engellemeyi amaçlayan uygulama ile (batılı ülkeler için) ortalama bir gelire sahip olan kişiler rahatlıkla yüzde 1'lik dilime girebiliyorlar.
Örnek olarak yukarıdaki %0.87'lik dilime girebilmek için yıllık 40 bin TL gelire sahip olmanız yeterli. Poke London ekibi de bu veriye dikkat çekerek ABD'de fakirlik sınırında yaşayan 5 kişilik bir ailenin yüzde 1'lik dilime girebildiğinin altını çiziyor.
YILLIK GELİRİNİZİ BELİRTEREK EN ZENGİN KAÇINCI KİŞİ OLDUĞUNUZU ÖĞRENMEK İÇİN TIKLAYIN!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.