Perşembe 25.04.2013 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 25.04.2013 09:37

MasterCard'ın acı günü

1997 yılından bu yana MasterCard'da görev yapan Özlem Erçelen İmece hayatını kaybetti.

MasterCard bünyesinde üstün başarılara imza atarak, Türkiye'de ödeme sistemlerinin gelişiminde ve dünyaya örnek gösterilmesinde büyük rolü olan Özlem Erçelen İmece, 24 Nisan 2013, Çarşamba günü hayata gözlerini yumdu. İmece bir süredir tedavi görüyordu. İmece'nin cenazesi 26 Nisan 2013, Cuma günü, Teşvikiye Cami'nden kalkacak.
1997 yılında MasterCard ailesine katıldıktan iki yıl sonra, 30 yaşındayken Genel Müdürlüğe yükselerek MasterCard'ın en genç genel müdürlerinden biri olma unvanını alan Özlem Erçelen İmece, 2010 yılına kadar MasterCard Güney Doğu Avrupa Genel Müdürlüğü görevini sürdürdü. 2010 yılında, MasterCard Avrupa Inovatif Platformlar Başkanı olarak atanan Özlem Erçelen İmece, bir süre önce yakalandığı hastalık sonucu, 24 Nisan 2013, Çarşamba günü vefat etti. İmece, vefatından önce MasterCard bünyesinde danışman olarak görev yapıyordu.
Özlem Erçelen İmece'nin cenazesi 26 Nisan 2013, Cuma günü, öğle namazını takiben Teşvikiye Cami'nden kaldırılacak.

İLKLERE İMZA ATMIŞTI

Özlem Erçelen İmece, Avrupa'da ve dünyada kartlı ödeme sistemlerinde bir çok "ilk"in öncelikli olarak Türkiye ve Güney Doğu Avrupa Bölgesi'nde uygulanmasını sağladı. Bugün Türkiye'nin dünyanın en gelişmiş ödeme sistemleri pazarı olmasında büyük payı vardı.
Özlem Erçelen İmece evli ve bir çocuk annesiydi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.