Cuma 26.04.2013
Son Güncelleme: Cuma 26.04.2013

Hayret: IMF 'büyü' diyor!

İnsansız ekonomi, kemer sıkma ve ölüm diyetiyle bilinen IMF, küresel krizde strateji değiştirdi. IMF, ekonomiyi soğutmaya çalışan AB'ye büyüme politikası önerdi

Verdiği kredinin geri dönüşünü garanti altına almak için hükümetlere yıllardır 'kemer sıkın' talimatı veren Uluslararası Para Fonu (IMF), küresel krizle ezberini bozdu. Her aşamada, insansız ekonomi ve ölüm reçeteleri yazan IMF'nin Birinci Başkan Yardımcısı David Lipton, kurumun klasik yöntemleri artık bırakmaya niyetli olduğunun işaretlerini verdi. Londra'da bir toplantıya katılan IMF'nin Birinci Başkan Yardımcısı David Lipton, uzun süreli bir durgunluk ihtimali bulunduğu için Avrupalı yetkililerin bölgeye ilişkin ekonomik büyüme beklentilerini güçlendirmek amacıyla harekete geçmeleri gerektiğini söyledi.
BÜYÜME TAHMİNİ RİSKE GİRDİ

Lipton, Euro Bölgesi'nde gelecek yıl yeniden büyümeye geçileceği yönündeki tahminlerinin riske girdiğini ifade ederek, "Hükümetlerin politikaları daha fazla büyüme amaçlı olmalı" dedi. Avrupa'da durgunluk yaşanması riski bulunduğuna dikkat çeken Lipton, "Durgunluğun hanehalkı, şirketler, bankalar ve diğer temel kurumlar üzerinde çok ciddi etkileri olabilir. Bu nedenle, tehlikeli durumdan kararlı bir biçimde kurtulabilmek için AB'nin ekonomisini yöneten yetkililer büyüme beklentilerini güçlendirmek için hemen harekete geçmeliler" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.