Salı 30.04.2013
Son Güncelleme: Salı 30.04.2013

KOBİ'den nano sıva

IsoVoLL, yalıtım sektöründe çığır açan bir buluşa imza attı. Firma, TÜBİTAK desteğiyle nanoteknolojik sıvalar geliştirdi. Elektrik ve yakıt harcamalarını % 50 azaltan sıva, yangına karşı da koruyor

Hızla büyüyen yalıtım sektörüne mucit KOBİ'ler de el attı. IsoVoLL firması TÜBİTAK'ın da desteğiyle Türkiye'nin ilk nanoteknoloji yalıtım sıvalarını geliştirmeyi başardı. Üretilen sistem elektrik ve yakıt harcamalarında yüzde 50'lere varan tasarruf sağlıyor. Köpük olarak bilinen parçalı yalıtımın aksine bu sistemde tüm bina tek bir ürünle kaplanıyor. Böylece parçalı sistemlere göre, ağırlıkta birkaç ton tasarruf imkânı sağlanıyor. Genel Müdür Gökhan Güvener, "Yalıtım sıvası su itici ve bin 300 dereceye kadar yanmayan malzemeden oluşuyor" dedi.
KURUMASI SADECE 2 SAAT SÜRÜYOR
Hedeflerinin yalıtım sıvaları konusunda dünyada tanınan bir markaya dönüşmek olduğunu ifade eden Güvener, "Ambalajı açıldığı andan itibaren kullanıma hazır bir ürün olduğundan, işçilikten ve zamandan tasarruf sağlıyoruz. Delik, dübel ve yapıştırma gibi işlemlere de gerek yok. Sıvanın kuruması sadece 2 saat sürüyor" dedi.
YANGINA KARŞI DA KORUYOR
Sıvanın yangına karşı da koruma özelliği var. Direkt olarak aleve maruz kaldığında dahi tutuşmuyor, zehirli gaz salınımı yapmıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.