Pazartesi 06.05.2013

Evlilikte 2013 hedefi 25 milyar dolar

Türkiye'de 2013'ün ilk çeyreğinde 8 milyar dolarlık birleşme ve satın alma gerçekleşti. Rakamın yıl sonunda 25 milyar doları bulması bekleniyor

Türkiye'de 2013 yılının ilk çeyreğinde gerçekleşen toplam birleşme ve satın alma işlem sayısı 73, işlem hacmi ise yaklaşık 8 milyar dolar oldu. Ernst&Young, 2013 yılının ilk çeyrek birleşme ve satın alma rakamlarını açıkladı. Ernst & Young Kurumsal Finansman Bölümü'nün araştırmasına göre, 2012 ilk çeyreğine oranla yüzde 40'lık bir artışla 2013 ilk çeyrekte de Türkiye, yatırımcıların ilgisini çekmeye devam etti.

ENERJİ İLK SIRADA

Yılın ilk çeyreğinde gündem olan kamu kaynaklı işlemlerin başında EnerjiSA'nın kazandığı Toroslar EDAŞ ve Anadolu Yakası EDAŞ ve Torunlar Gıda'nın kazandığı Başkent Doğalgaz özelleştirme ihaleleri geliyor. Özel sektörde öne çıkan işlemler ise Yapı Kredi Sigorta'nın yüzde 93.95 hissesinin Allianz tarafından satın alınması ve Alternatif Bank'ın yüzde 70.84 hissesinin Commercial Bank of Qatar tarafından satın alınması oldu. Bu yılın ilk 3 ayında dikkat çeken sektörler ise enerji, imalat, finansal hizmetler ve gayrimenkul şeklinde sıralandı. Türkiye'nin piyasalarda yükselen kredi notuna işaret eden Ernst & Young Kurumsal Finansman Bölüm Başkanı Müşfik Cantekinler, 2013 için birleşme ve satın alma işlem hacmi beklentilerini yaklaşık 25 milyar dolar olarak beklediklerini de sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.