Giriş Tarihi: 11.05.2013

Bankada para unutan ünlüler

Aralarında Tansu Çiller, Fatih Terim ve Hilmi Özkök'ün olduğu birçok kişi 8 yılda bankada 345 milyon TL unuttu. BDDK, paraların TMSF'ye geçmesini önlemek için çalışma başlattı

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, eski Başbakan Tansu Çiller, eski Genelkurmay Başkanı Hilmi Özkök gibi birçok ünlünün hesapta unuttuğu "küçük paralar" Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu'na (TMSF) devredildi. Aynı bankada birden fazla hesabı olduğu için unuttukları paralarını kaybeden tasarruf sahipleri, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu'na (BDDK) şikâyet yağdırdı. BDDK da, zaman aşımı sorununa çözüm buldu. Buna göre, farklı şubelerden ve şehirlerden açılan hesapların tamamı aktif hale getirilecek.
8 YILDA 345 MİLYON LİRA

Son 8 yılda unutulan paranın toplamı 345 milyon liraya ulaştı. Artan şikâyetler üzerine bu paraların zaman aşımına uğramaması için formüller geliştirildi. Buna göre mudilerin hareketsiz olan hesapları da görülebilecek. Bankalar da bir yılın sonunda müşteriye oluşarak bu hesaplarla ilgili bilgi verecek. Parasını unutanlar arasında kurumlar da var. Genelkurmay Başkanlığı, Hazine Müsteşarlığı, belediyeler, bakanlıklar da unutkanlıklarıyla dikkat çekti.
KİM NE KADAR UNUTTU?
Eski Genelkurmay Bşk. Hilmi Özkök: 71 sent
Eski Başbakan Tansu Çiller: 50 TL
Çiller'in eşi Özer Uçuran Çiller: 3.9 dolar
Teknik direktör Fatih Terim: 20 sent
Teknik direktör George Hagi: 7.8 TL
Basketbolcu Petar Naumoski: 33 sent

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.