Son Güncelleme: Çarşamba 15.05.2013
Bankalardan ilk geri adım
Ücret ve komisyonlarla ilgili artan şikâyetler bankalara ilk geri adımı attırdı. Ürün ve hizmetlerden müşteri haberdar edilecek
* Tüketici kredisi ve kredi kartı sözleşmeleri en az 12 punto olacak ve koyu siyah harflerle yazılacak.
* Sözleşmeye ek olarak, müşterilere maddi yükümlülük doğuran konuların belirtildiği bir bilgi formu hazırlanarak müşteriye iletilecek.
* Faiz ve ücretlerdeki değişiklikler müşteriye en az 30 gün önce bildirilecek.
* En az 180 gün süreyle hareket görülmeyen kredi kartları, vadesiz mevduat ve özel cari hesaplardan ücret alınmadan önce müşteri bilgilendirilecek.
* Hakem Heyeti'ne başvuru süresi 30 günden 60'a çıkarılacak.
* Başvurunun, şikâyete konu olan işlem veya eylem gerçekleştiği tarihten itibaren Hakem Heyeti'ne iletilme süresi 1'den 2 yıla çıkarıldı.
EN SON HABERLER
- 1 SON DAKİKA | S&P'den Türkiye kararı: Kredi notu yükseltildi
- 2 Bakan Yumaklı duyurdu! Tarımsal destek ödemeleri başlıyor
- 3 Bakan Bayraktar duyurdu! O alanlara yüzer güneş enerjisi santrali kurulabilir
- 4 Yurt dışında yaşayan vatandaşları ilgilendiriyor! Bakan Işıkhan açıkladı: Artık dijital olarak yapılabilecek
- 5 2. Enflasyon Raporu 9 Mayıs'ta açıklanacak
- 6 Yüzde 30 düştü! İşte ikinci el otomobil fiyatlarının son 1 yıldaki değişimi
- 7 İş dünyasından İsrail ile ticaretin durdurulması kararına destek
- 8 Bakan Özhaseki: Depremin hasarlarının giderilmesi için 1240 şantiyede 110 bin kişi çalışıyor
- 9 İstanbul Havalimanı Avrupa'nın en yoğunu!
- 10 SON DAKİKA: Fahiş fiyat artışı ve stokçuluk yapan yanacak! Kanun Teklifi TBMM Başkanlığına sunuldu