Cumartesi 18.05.2013

Olimpiyatın prestiji parayla ölçülemez

2020 Olimpiyatları'na göz diken İstanbul, adaylıkta kamu ve özel sektörün desteğini aldı. Ziraat Bankası Genel Müdürü Aydın, "Olimpiyatın getireceği prestij parayla ölçülemez" dedi

Uluslararası spor organizasyonlarına ev sahipliği yapan İstanbul, gözünü 2020 Olimpiyatları'na dikti. Kamu ve özel sektör kuruluşları adaylık sürecinde kente destekvermek için tüm imkânlarını seferber etti.Ziraat Bankası Genel Müdürü ve Bankalar Birliği Başkanı Hüseyin Aydın'la geleceğin finans merkezi olma yolunda emin adımlarla ilerleyen İstanbul'un uluslararası spor camiasında da önemli bir üs olmak için yaptığı çalışmaları konuştuk. Aydın, Ziraat Bankası'nın futboldan voleybola birçok alanda gerçekleştirdiği sponsorlukları ve olimpiyatın İstanbul'a katacağı değeri anlattı.

EKONOMİYE KATKI YAPACAK

Olimpiyatların İstanbul'da yapılması ekonomiyi nasıl etkiler?
2020 Olimpiyatları'nın İstanbul'da yapılması, spor kadar ekonomimize de çok büyük katkı sağlayacak. Günümüzde bu tür büyük sportif, kültürel, sosyal ya da sanatsal organizasyonların finansal olarak da olumlu etkiler yaptığı yadsınamaz. Olimpiyat Oyunları'nın ülkemize yakışır bir şekilde İstanbul'da başarıyla organize edilmesi itibar açısından da önemli. Bu durumun yaratacağı prestij, parayla ölçülemeyecek bir katkı sağlayacaktır.
Ziraat Bankası olarak 2009'dan beri Türkiye Kupası'nın isim sponsorusunuz. Bu desteğiniz ne kadar daha sürecek ve bütçeniz ne kadar?
Bu girişimimiz ulusal ve yerel, görsel ve yazılı medyanın yoğun ilgisine neden oldu. Bu da dört sezonda final maçına kadar artarak devam etti. Önümüzdeki dönemlerde de zamanı gelince gerekli değerlendirmeleri yaparak sponsorluğu sürdürüp sürdürmeyeceğimize karar vereceğiz. Bu yıla kadar isim sponsorluğu yıllık olarak satışa sunuldu.
Bu sponsorluk size ne sağladı?
Türkiye Kupası isim sponsorluğunun bize sağladığı tanınırlık bankamızın zaten yüksek olan marka bilinirliğini pekiştirdi. Faydanın beklentilerimizin üzerinde olduğunu söyleyebilirim.

FUTBOL DA DEVREDE
Uzun yıllardan beri voleybola yaptığınız katkıdan sonra, futbola da destek oldunuz. Bunun sebebi nedir?
Futbolun, dünyada ve ülkemizde popüler olması, insanlar üzerinde bağlayıcı ve kitlesel bir tutku haline gelmesi elbette önemli bir etken. Futbol sahalarının önemli bir reklam ve tanıtım mecrası olarak görüldüğü bir gerçek. Bütün bunlar yaşanırken futbolu görmezden gelemezdik. Doğal bir süreçti diyebiliriz. Futbol maçlarının yazılı ve görsel kitle iletişim araçlarıyla milyonlarca insana ulaştırılması, özellikle televizyon kanallarında maçların önemli anlarının tekrar tekrar gösterilmesi, geri plandaki reklamlarda yer alan kurum ve ürünlerin izleyicilerin belleğine silinmeyecek şekilde yerleşmesini sağlıyor. Bu pazarlama açısından yadsınamaz bir durum. Ayrıca futbolun gençler üzerindeki etkisinin bu alana yatırım yapmamızın en büyük nedeni olduğunu da söyleyebilirim.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.