Salı 21.05.2013

Altın yatırım fonu 50 milyona çıktı

ING Bank Altın Fon'un yatırımcı sayısı 2 bin 500 kişiye ulaştı. Tabakoğlu, "B Tipi Altın Yatırım Fonu'nun toplam büyüklüğü de yaklaşık 50 milyon TL seviyesinde" dedi

ING Bank Tasarruf Ürünleri, Ödeme Sistemleri, İş Ortaklıkları ve Özel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Cenk Tabakoğlu, yaklaşık 2 yıldır sundukları Altın Fon-ING Bank B Tipi Altın Yatırım Fonu'nun toplam büyüklüğünün yaklaşık 50 milyon TL seviyesine ulaştığını açıkladı. Tabakoğlu, altının cazip bir yatırım olup olmamasının tamamen yatırımcının tercihlerine, risk iştahına bağlı olduğunu belirterek, "Uzun vadeli perspektifte bakıldığında ise altın belli risklere karşı alınan bir sigortadır. Aslında yatırım sepeti içinde tercihlere göre yer verilebilir. Biz öngörülebilir dönemde fiyatlarda bant içinde hareket olasılığını daha güçlü görüyoruz" dedi.

2 BİN 500 YATIRIMCI

Bankanın ürünleriyle ilgili bilgi veren Tabakoğlu, "Altın içerikli yatırım yapmak isteyen müşterilerimize sunduğumuz ING Bank B Tipi Altın Yatırım Fonu, alım-satım kolaylığı, saklama-çalınma derdi olmaması, çok ufak tutarlarla bile işlem yapılabilmesi özellikleri sayesinde müşterilerimizin ilgisini çekmeye devam ediyor" dedi. ING Fon Biriktiren Hesap'ı ise geçen yıl ekim ayı başında müşterilerine sunduklarını açıklayan Tabakoğlu, "Bu yıl vadesiz altın mevduat hesabımız ile müşterilerimizi tanıştıracağız. Halihazırda ING Bank Altın Fon'un yatırımcı sayısı ise 2 bin 500 kişiye ulaştı" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.