Cuma 24.05.2013 00:00
Son Güncelleme: Cuma 24.05.2013 13:57

TMSF adım adım Turkcell'e gidiyor

Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF), Show TV ve BMC'de yaptığı incelemelerin ardından ilk değerlendirmesini açıkladı.

TMSF, Başkanı Şakir Ercan Gül şirketlerin durumunun vahim olduğunu ve bu borcun geri ödenme imkanı bulunmadığını söylerken Turkcell'deki hakları ölçüsünde bu şirkete de gidebileceklerini belirtti.
Katıldığı bir konferans sonrasında gazetecilerin sorularını yanıtlayan Gül, "Show TV ve BMC'nin içine girdiğimizde vahim bir durum gördük, bunlarla alacaklarımızın tahsilinde zorluk çekeceğimizi düşündüğümüz için diğer varlıklara gittik. Show TV ve BMC ile borç ödeme imkanı olmadığı görülüyor, diğer varlıklarla ilgili değerlendirme devam ediyor" dedi.
Gül, Grubun fona olan borcunun 455 milyon dolar olduğunu kaydetti.
Turkcell'de, Çukurova Grubu'nun ne kadar hakkı olduğunu tespit edemediklerini söyleyen Gül, Çukurova'nın hakları çerçevesinde Turkcell'e de gidebileceklerini sözlerine ekledi.
Çukurova Grubu'nun Turkcell'de direk olarak yüzde 0.05 payı bulunurken, diğer hissedar Rus Altimo ile yüzde 13.81 hissenin sahipliğine ilişkin dava süreci devam ediyor.
TMSF Çukurova Grubu'ndan alacaklarının tahsili amacıyla gruba ait AKS TV (Show TV) ve BMC'nin yönetimini geçen hafta devralmış, grubun doğrudan veya dolaylı varlıklarıyla ilgili inceleme ve araştırmaların yoğun şekilde devam ettiğini açıklamıştı. TMSF ayrıca, Show TV ve BMC'nin en kısa sürede satılacağını duyurmuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.