Pazartesi 27.05.2013
Son Güncelleme: Pazartesi 27.05.2013

Koç çağrı merkezi işinden çıkıyor

2011'de Koç.net'i Vodafone'a satan Koç Holding, teknoloji alanındaki en önemli firmasını da vitrine çıkardı. Koç Bilgi Sistem'e ait çağrı ve veri depolama şirketi Callus Bilgi ve İletişim şirketini İtalyan dev Comdata SpA satın alıyor. Samsun ve İstanbul'da iki merkezi bulunan Callus ile İtalyan Comdata satın alma görüşmesi için sona yaklaştı. Koç'a ait Callus için İtalyan devin ne kadar teklif ettiği bilinmezken hisselerin tamamını alacağı belirtiliyor. 2003'te Koç Sistem Çağrı Merkezi Dış Kaynak Hizmeti adıyla kurulan şirket 2009'da Callus Bilgi ve İletişim adını aldı. Sektörün en önemli firması haline gelen şirket, Samsun'da devreye aldığı merkezle 2 bin koltuk kapasitesine ve bin 400 çalışan sayısına ulaştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.