Pazartesi 03.06.2013
Son Güncelleme: Pazartesi 03.06.2013

İstanbul'un zam şampiyonu maç bileti

İstanbul Ticaret Odası (İTO), İstanbul Ücretliler Geçinme İndeksi'ndeki 68 maddenin fiyatında artış izlendiğini belirtti. Kültür, Eğitim ve Eğlence Harcamaları grubundaki maç giriş ücreti yüzde 56.29 oranla mayıs ayında fiyatı en fazla artan madde oldu. Mevsimsel Tarım Ürünlerinde yüzde 8.76 ile patateste, yüzde 6.31 ile limonda ve yüzde 6.25 ile çilekte artış görüldü. İşlenmiş Tarım/Sınai ve Diğer Ürünler grubunda ise yüzde 56.29 ile maç giriş ücretinde, yüzde 11.11 ile dolmuş-minibüs ve 7.95 ile otel ücretinde artış oldu. Mevsim Dışı Tarım Ürünleri grubunda ise yüzde 36.7 ile balıkta artış gerçekleşti.

BİBERİN FİYATI DÜŞTÜ
İndekste yer alan 26 maddenin fiyatında da azalış izlendi. Yaş Kuru Sebze ve Meyve grubundaki sivri biberin, yüzde 38.42 oran ile mayısta fiyatı en fazla düşüş gösteren ürün olduğu gözlendi. Mevsimsel Tarım Ürünleri'nde fiyatı en fazla azalan diğer ürünler yüzde 35.24 ile erik ve yüzde 22.19 ile patlıcan oldu. İşlenmiş Tarım/Sınai ve Diğer Ürünlerde yüzde 23.92 ile elektrik süpürgesi, yüzde 16.98 ile çamaşır makinesi ve yüzde 11.34 ile gaz fırını fiyatı en fazla azalış gösteren oldu. Yıllık bazda fiyatlarda en fazla artış, İşlenmiş Tarım/ Sınai ve Diğer Ürünler grubunda yüzde 27.78 ile akide şekerinde, yüzde 25.62 ile ekmekte ve yüzde 24.67 ile buzdolabında, Mevsimsel Tarım Ürünleri'nde ise yüzde 23.87 ile soğanda, yüzde 20.76 ile patateste ve yüzde 19.75 ile limonda gerçekleşti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.