Salı 04.06.2013

Güleryüzlü hizmetiyle AIG Hasar Servisi fark yaratıyor

AIG Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Sema Bulutlu, sigorta şirketlerinin en önemli rekabet aracının asla kopyalanamayan "müşteri ilişkileri" olduğunu söyledi. Bunun, pazardaki eğilimlerle gelişmeleri iyi tanıyarak sağlanabileceğini söyleyen Bulutlu, bunun için şirketin her kademesinin bu düşünceye sahip olması gerektiğini ifade etti. Verilecek güleryüzlü ve özenli hizmetin, sigortalılar ile sigorta şirketi arasında güçlü bir bağ kurulmasına yardımcı olduğuna dikkat çeken Bulutlu, "Öncelikle kendilerini anlayan ve sorunu gidermek için anlayışla çözüm yollarını gösteren bir hasar servisiyle çalışma olanağı, sigortalıların bu stres anlarında en çok ihtiyaç duydukları şey ve AIG Hasar Servisi olarak bu, bizim de en iyi yaptığımız iş" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.