Perşembe 06.06.2013 00:00

TMSF'de henüz Digiturk kararı yok

Çukurova Grubu şirketlerinden Digitürk'ün Doğuş Grubu'na satışı konusunda kesinleşen bir durum olmadığı bildirildi.

Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF) kaynaklarından elde edilen bilgiye göre, Digitürk'ün Doğuş Grubu'na satışı ile ilgili kesinleşen bir durum bulunmuyor.
Futbolda Türkiye Süper Lig yayın haklarına sahip olan şirketin satışını, yüzde 53 hissesine sahip Çukurova Grubu ile yüzde 47'sine sahip olan Providence Equity Partners fonu beraber gerçekleştirecek.
Ortakların şirketi satması halinde de devreye TMSF girecek. TMSF'nin sürece onay vermesinin ardından satış işlemi gerçekleşmiş olacak.
Bu arada TMSF, basında yer alan Digitürk'ün yüzde 47'sine sahip olan Providence Equity Partners fonu ile görüştüğünü de doğruladı.

TMSF EL KOYMUŞTU

TMSF, Çukurova Grubu'ndan alacaklarının tahsili amacıyla grubun 12 şirketinin yönetimini devralmıştı.
TMSF Başkanı Şakir Ercan Gül, yönetimini devraldıkları dijital yayın platformu Digiturk'ün satışını şirketin diğer yabancı ortağı olan fonla birlikte gerçekleştirebileceklerini söylemişti.
Gül, grubun görüşmeleri sonlandırması halinde TMSF ile istişareli olarak Digiturk hisselerinin satışının söz konusu olabileceğini dile getirmişti.
Çukurova Grubu'nun TMSF'ye İnterbank'tan kaynaklanan protokole bağlanmış 455 milyon dolar borcu bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.