Pazar 09.06.2013 00:00
Son Güncelleme: Pazar 09.06.2013 10:43

Riskli bina rekoru İstanbul'un!

Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde bin 935 adet riskli yapı bulunduğunu bildirdi.

MHP Kütahya Milletvekili Alim Işık'ın soru önergesine Çevre ve Şehircilik Bakanı'nın verdiği yanıt, riskli yapıların tablosunu ortaya koydu.
Bakan Bayraktar'ın verdiği bilgiye göre Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde bin 935 adet riskli yapı bulunuyor. Riskli yapılar 59 ilde yer alıyor. Rekor ise İstanbul'da. İstanbul'da bin 396 adet riskli yapı bulunuyor.
RİSKLİ YAPILARIN 80 ADEDİ KAMU KURUM VE KURULUŞLARINA AİT

Çevre ve Şehircilik Bakanı, riskli yapı olarak belirlenen yapıların yaklaşık olarak 80 adedinin kamu kurum ve kuruluşlarına ait olduğunu belirtti.
Bakan Bayraktar, "Riskli olarak belirlenen yapıların büyük bir kısmı riskli alanlar dışında bulunmaktadır" dedi.
Bayraktar, "Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde Bakanlar Kurulu kararıyla riskli alan olarak ilan edilen alanların toplam büyüklüğü 3 bin 103,78 Ha'dır" dedi.
Çevre ve Şehircilik Bakanı, kanun kapsamında riskli alan olarak ilan edilen 39 alanın Afyon, Ağrı, Ankara, Aydın, Bursa, Diyarbakır, Erzincan, Erzurum, Gaziantep, İstanbul, İzmir, Kütahya, Kahramanmaraş, Sakarya, Samsun, Trabzon, Van illerinde bulunduğunu açıkladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.