Perşembe 20.06.2013
Son Güncelleme: Perşembe 20.06.2013

Limuzin devi Anadolu'ya geldi

Lüks otomobil devleri küresel ligde tek haneli rakamlarla büyürken, Türkiye'de satışlarını yüzde 100'ün üzerinde artırdı. Pazardaki büyümeyi gören uluslararası araç kiralama şirketleri de direksiyonu Türkiye'ye kırdı. Dünyanın en büyük araç filosuna sahip araç kiralama şirketi ABD'li Enterprise Rent A Car ve Alman limuzin kiralama firması Blacklane, peşpeşe Türkiye'ye girme kararı aldı. İlk adım ABD'li devden geldi. Adını Soğuk Savaş'ın efsane gemisi USS Enterprise'tan alan oto kiralama devini Türkiye'ye Gürbaşlar Grup getiriyor. Gürbaşlar Grup Yönetim Kurulu Başkanı Adnan Başdemir, filosunda 1.3 milyon aracı barındıran Enterprise ile anlaşmayı imzaladıklarını, ABD'li şirketi Türkiye pazarıyla buluşturduklarını kaydetti. 75 bin çalışanı, 16 milyar dolarlık cirosu bulunan Enterprise Genel Müdür Yardımcısı Peter A.Smith, "Avrupa genelinde hizmet ağımızı geliştirmeye yönelik stratejik bir vizyonumuz var" dedi.

ANTALYA'YA LÜKS HİZMET
Türkiye'ye adım atan limuzin kiralama şirketi Alman Blacklane ise İstanbul ve Antalya'da yollara çıkıyor. ABD'den Hollanda'ya, İsviçre'den Fransa'ya 11 ülkede faaliyet gösteren limuzin hizmeti şirketi Blacklane'ın Kurucu Ortağı Jens Wolhltorf, "Müşterilerimiz nereye gidiyorsa biz de oraya gidiyoruz. Avrupa ve ötesinden gelen yolcuların temel durağının İstanbul ve Antalya olduğu düşünüldüğünde, Türkiye'deki pazarın genişlemesi sadece bir an meselesi" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.