Cuma 28.06.2013

'Yapı Kredi'nin 75 bin tarım müşterisi var'

2012 sonu itibarıyla 35 binin üzerinde çiftçiye 650 milyon liralık tarım kredisi kullandıran Yapı Kredi, kredi oranını bir önceki yıla göre yüzde 50 artırdı. Yapı Kredi Perakende Bankacılık Pazarlama Grup Direktörü Mehmet Cemalcılar, aynı dönemde tarım sektörüyle uğraşan toplam müşteri sayılarının 75 binin üzerinde olduğunu açıkladı.
ÜRETİM KREDİSİ
Cemalcılar, en fazla tercih edilen ürünleri arasında 'Tarımsal Üretim Kredisi' nin yer aldığını belirterek, "Bu krediyle ekim-dikim, gübreleme, sulama, hasat toplama dönemindeki tüm finansal gereksinimlerin karşılanmasını destekliyoruz. Vade sonunda anapara + faiz ödemeli veya taksitli olarak ödeme imkânı sağlayan Tarımsal Üretim Kredisi, üst limitsiz olarak kullanılabiliyor" diye konuştu. Seracılık Kredisi'nin de vade sonunda anapara+ faiz ödemeli olarak kullanılabilen bir diğer ürünleri olduğunun altını çizen Cemalcılar, bununla üreticilerin fide alımı, gübre, ilaçlama, örtü gibi tüm ihtiyaçları için finansman desteği verdiklerini kaydetti. Cemalcılar, aynı zamanda Besicilik Kredisi ve Süt Hayvancılığı Kredisi gibi seçenekleri de sunduklarını belirterek şöyle konuştu: "Et amaçlı büyükbaş veya küçükbaş hayvan yetiştiriciliği yapan işletmelere anapara + faiz tek ödemeli kredi kullandırıyoruz. Hayvan Alım Kredisi'yle de üreticilere 5 yıla varan vadelerle kredi imkânı sunuyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.