Pazartesi 01.07.2013
Son Güncelleme: Pazartesi 01.07.2013

Mazda İstanbul'dan yola çıktı

Son 10 yılda 3.5 milyon adetle Mazda'nın global satışlarının üçte birini oluşturan Mazda3'ün yeni nesli özel bir organizasyonla İstanbul'da tanıtıldı. Markanın yeni bir kilometre taşı olarak gördüğü Mazda3'ün Türkiye'de 2014 yılı itibariyle satışa sunulması planlanıyor.
BEKLENTİ YÜKSEK

Yeni Mazda3'ün dünya tanıtımı için İstanbul'un seçilmesinin önemli olduğunu söyleyen Mazda Türkiye Genel Müdürü Nurkan Yurdakul, "Yeni Mazda3'ün CX-5 ve Mazda6'dan sonra markanın yeni nesil araçlar arasındaki yerini alması heyecan verici. Yeni Mazda3'den beklentimiz çok yüksek" dedi. Yeni Mazda3, dünyanın en hızlı rölantide durma sistemi olan i-stop ve Mazda'nın fren enerjisi yenileme sistemi olan i-ELOOP ile birlikte sunulacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.