Salı 09.07.2013
Son Güncelleme: Salı 09.07.2013

Aegon web sitesini yeniledi

Türkiye hayat sigortası ve bireysel emeklilik sektöründe faaliyet gösteren Aegon Emeklilik ve Hayat, müşteri odaklı bir yaklaşımla internet sitesini yeniledi. Yeni internet sayfasında teknik terimlerinden uzak, yalın bir dil kullanan Aegon, yalnızca konuşan değil, dinleyen bir marka olduğunun da altını çiziyor. Konuşma diliyle beraber sayfanın görsel dilini de değiştiren şirket, iç ve dış iletişim mecralarında müşterilerine yakın olmak istiyor. İnternet sitesinde doğal, tüm duyguların görülebildiği fotoğraflar kullanan Aegon, marka imajındaki değişikliğin yansıması olarak, daha sade ve kullanıcı dostu bir internet sitesini müşterilerine sunuyor. Aegon Emeklilik ve Hayat'tan yapılan açıklamada, "Bireysel emeklilik ve hayat sigortası pazarında farklılaşarak kendimize alan yaratan bir şirket olarak, müşteri güvenine dayalı bir sistem oluşturuyoruz. Uzun dönemli müşteri ilişkileri kurmaya özen gösteriyoruz. Sayfamızla, müşterilerimizle ilk temasta çok verimli bir iletişim kuracağımıza inanıyoruz" dendi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.