Giriş Tarihi: 9.7.2013

Liberty yol güvenliğinin destekçisi

Liberty Sigorta Pazarlama Direktörü Hanzade Aytaçlı, Liberty Mutual Insurance Grubu'nun bünyesindeki 28 ülkenin bağlı olduğu Liberty International'ın, Birleşmiş Milletler "Yol Güvenliği için On Yıllık Eylem Planı"nın (Decade of Action for Road Safety/2011-2020) kurumsal destekçisi olduğunu ifade etti. Aytaçlı, bu destekle aralarında Türkiye'nin de olduğu bazı Liberty International ülkelerinin, hareketin dünya çapındaki resmi sembolü olan sarı yol güvenliğ i logosunu kullanılıp sergileyebileceklerine de dikkat çekti. Dünyada her altı saniyede, bir kişinin trafikte öldüğünü veya sakatlandığını söyleyen Aytaçlı, her yıl yaklaşık 1.3 milyon insanın yaşamını yitirdiğini dile getirdi. Aytaçlı ayrıca, trafikte ölenlerin neredeyse yarısının 'savunmasız' yol kullanıcıları, yayalar, bisiklet ve motosiklet kullanıcıları olduğunu vurguladı.
AMAÇ: TRAFİKTE GÜVENLİ YAŞAM

Birleşmiş Milletler "Yol Güvenliği için On Yıllık Eylem Planı"nın hedefleri ile ilgili de görüş bildiren Aytaçlı, "2030 itibariyle eldeki verilerin ikiye katlanacağını gören Birleşmiş Milletler, bir hastalık gibi salgınlaşan bu küresel ölüm/yaralanmalara karşı, 2020'ye dek trafikte ölümleri dünya çapında stabilize etmek ve azaltmak amacıyla, 2011 yılının mayıs ayında resmi olarak "Yol Güvenliği için On Yıllık Eylem Planı"nı lanse etmiştir. Biz de Liberty Sigorta olarak, sosyal sorumluluk çalışmalarımızda grubumuzun 'önlem alma' yaklaşımını benimseyerek, 'Trafik' konusunu öncelikli alan olarak belirledik" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.