Giriş Tarihi: 19.7.2013

Türk Telekom'dan 3.4 milyarlık gelir

Türk Telekom Grubu, 2013'ün ikinci çeyreğinde 3.4 milyar gelir ve 1.3 milyar TL FAVÖK'e ulaştı. Grubun fiber müşterisi ise 361 bine yükseldi

Türk Telekom, 2013 yılı ikinci çeyrek finansal ve operasyonel sonuçlarını açıkladı. Grup, gelirlerini geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 6 artırarak 3.4 milyar liraya çıkardı. FAVÖK'ü 1.3 milyar lira olarak açıklanan grubun fiber müşteri sayısı da bir önceki çeyreğe oranla yüzde 31 artarak 361 bine yükseldi. Türk Telekom Grubu Üst Yöneticisi (CEO) Hakam Kanafani, bu dönemi güçlü operasyonel ve finansal performansla tamamladıklarını belirtti.
34 BİN YENİ ABONE

Genişbanttan elde ettikleri gelirin yıldan yıla yüzde 9 oranında büyüdüğünü açıklayan Kanafani, "İkinci çeyrek genişbant için mevsimsel olarak durgun bir dönem olmasına rağmen, yeni paket tekliflerimiz ve cihaz kampanyalarımızla net 34 bin genişbant abonesi kazandık" dedi. Kanafani, TTNET'in genişbant aboneleri arasında sınırsız paket kullananların payının her geçen çeyrek artarken ortalama aylık data kullanımının 33 GB'a ulaşarak büyük artış gösterdiğini kaydetti.
DİJİTAL DÜNYA VİZYONU
"Geniş bantta 360 derece vizyonumuz IPTV, müzik, kitap, uygulamalar ve bulut teknolojiler dahil geniş kapsamlı bir dijital dünya ve bunun yanı sıra sınıfının en iyisi internet hizmetleri sunmamızı gerektiriyor" diyen Kanafani şöyle konuştu: "Bu vizyon, pazarın gelişmiş ülkelerinde görülen genişbant penetrasyon seviyelerine doğru ilerlemesinde etkili olmamıza yardımcı olacaktır."
MOBİL ABONE SAYISI 14 MİLYONA YÜKSELDİ
Mobil tarafta Avea ise yıllık bazda yüzde 17 gelir artışı yakaladı. Mobil abone sayısı 13.9 milyona ulaştı. Kanafani, "Avea'nın pazardaki en yüksek akıllı telefon penetrasyonuna sahip olması mobil data büyümesinden daha fazla yararlanmamızı sağladı" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.