Cuma 19.07.2013 00:00

Vodafone gelirlerini artırdı

Dünyanın en büyük mobil iletişim şirketlerinden Vodafone, 2013-14 mali yılının ilk çeyreği (Nisan – Haziran 2013)sonuçlarını açıkladı.

Açıklanan mali çeyrek sonuçlarına göre,servis gelirlerinde 15 çeyrektir kesintisiz çift haneli büyümesini sürdüren Vodafone Türkiye'ninyeni mali yılın ilk çeyreğinde servis gelirleri, geçen yılın aynı dönemine göre %15,5'lik büyüme kaydederek 1,4 milyar TL'ye ulaştı.
937 bin artış ile 19,3 milyon abone

Vodafone Türkiye'nin toplam abone sayısı, geçen yılın aynı dönemine göre 937 bin artarak 19,3 milyona yükseldi. 16 ülkede hayata geçirilen Vodafone Red tarifeleri, Türkiye'de de faturalı abone bazındaki büyümenin lokomotifi oldu. Faturalı abone sayısıise toplam abone bazının %36'sına ulaştı.
Ortalama ARPU (abone başına gelir) performansı geçen yılın aynı dönemine göre %7,7 artışla 22,1 TL olarak gerçekleşti.
Ses trafiğinde %17 büyüme

Ses trafiği geçen yılın aynı dönemine göre %17 artarak 22 milyar dakika ile rekor bir seviyeye ulaştı.Böylece abone başına aylık konuşma süresi 380 dakika ile rekor bir seviyeye ulaştı.
Veri gelirlerinde %50büyüme

Vodafone Türkiye'nin bu çeyrekte abone bazındaki akıllı cihaz penetrasyonu, geçen yılın aynı dönemine göre 7,6 puan artışla %25,4'lik seviyeye ulaşırken, veri gelirleri ise geçen yılın aynı dönemine oranla %50 arttı.
Kurumsal segment gelirlerinde %23'lük büyüme

Kurumsal alandaki global birikimlerini Türkiye'ye hızlı bir şekilde aktararak, müşterilerinin ihtiyaçlarına özel makineler arası iletişimde inovatif çözümler geliştiren "İşOrtağım" platformu ve "Toplam İletişim Hizmetleri Stratejisi" ile kurumsal segmentteki büyümesini sürdüren şirket, kurumsal mobil servis gelirlerini bir önceki yılın aynı dönemine göre %23 oranında artırdı.
Müşteri memnuniyeti ile "Türkiye'nin en çok tavsiye edilen mobil operatörü"

Vodafone Türkiye, müşteri memnuniyeti odaklı programı sayesinde Haziran 2011 itibariyle sürdürdüğü Net Tavsiye Skoru'ndaki lider konumunu bu çeyrekte de pekiştirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.