Pazar 21.07.2013

ING'den 1 milyon dolara yeni merkez

ING Bank, Müşteri İletişim Merkezi'nin teknolojik altyapısını tamamen yeniledi. Yedi ayda hayata geçirilen proje için 1 milyon dolarlık yatırım yapıldı. Projeyle IVR sistemi, çağrı yönetim sistemi, raporlama altyapısı, ses kayıt, ekran kayıt sistemi, outbound modülü, TTS altyapısı ve agent ekranları tamamen değişti. Devreye alınan yeni merkezle sesli yanıt (IVR) sistemi de yenilendi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.