Ya sigorta ya da zorunlu misafirlik
Deprem sonrasında uzun süreli zorunlu misafirliğin yaratacağı sıkıntılardan yola çıkarak reklam hazırlayan DASK, 'Depremde eviniz hasar görürse kime misafir olacaksınız' diye sorarak sigortanın önemini vurguluyor
DEPREM RİSKİ ÖNEMSENMİYOR
Yeni reklam stratejisinin belirlenmesinde DASK'ın son yaptırdığı kamuoyu araştırmasından çıkan verilerin de etkili olduğunu belirten Güngör şöyle konuştu: "2012 yılı Kamuoyu araştırmamız, geçmiş yıl araştırmalarından farklı olarak, zorunlu deprem sigortasıyla ilgili farkındalığın yüksek olduğunu, fiyatın ise satın almayı etkileyen ana bariyer olmadığını gösterdi. Yani ev sahipleri zorunlu deprem sigortasını tanıyor ve pahalı olduğunu düşünmüyor. Diğer yandan, araştırma zorunlu deprem sigortası yaptırmamadaki en önemli etkenin düşük deprem risk algısı olduğunu gösterdi. Pek çok kişi depremin kendilerini etkilemeyeceğine inanıyor. Biz de son reklam filmimizde deprem riskini somutlaştıracak konseptlere odaklandık."
EN SON HABERLER
- 1 T.C. İSTANBUL ANADOLU 62. ASLİYE CEZA MAHKEMESİNDEN
- 2 T.C. ALANYA 1. (SULH HUKUK MAH.) SATIŞ MEMURLUĞU
- 3 Lila Kağıt ve Koton, Halka Arz Ediliyor
- 4 KOCAELİ 1. ASLİYE TİCARET MAHKEMESİNDEN
- 5 İSTANBUL 33. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİNDEN
- 6 T.C. HAYRABOLU İCRA DAİRESİ
- 7 T.C. İSTANBUL 12. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİNDEN / BAŞKANLIĞINDAN
- 8 KAT KARŞILIĞI İNŞAAT YAPTIRILACAKTIR
- 9 KASTAMONU ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ İL MÜDÜRLÜĞÜ MİLLİ EMLAK MÜDÜRLÜĞÜNDEN
- 10 T.C. CİHANBEYLİ ASLİYE HUKUK MAHKEMESİNDEN