Çarşamba 14.08.2013 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 14.08.2013 13:44

THY’nin yolcu sayısı 26.9 milyona ulaştı

THY'nin Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) yer alan açıklamasına göre, 2012 yılı Ocak-Temmuz döneminde 21.6 milyon olan toplam yolcu sayısı, 2013 yılının aynı döneminde yüzde 24 artışla 26.9 milyona ulaştı.

Yolcu sayısındaki artış iç hatlarda yüzde 22, dış hatlarda yüzde 26 oranında gerçekleşti. Dış Hatlar Business/Comfort Class yolcu sayısında da Ocak-Temmuz 2012 dönemine kıyasla yüzde 16 artış sağlandı. Ayrıca, yolcu doluluk oranı 2.4 puan artışla yüzde 78,7 olarak gerçekleşti.KAP'a yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: "Toplam Arz edilen Koltuk Km (AKK), Ocak-Temmuz 2012 döneminde 53.6 milyar iken, 2013 yılının aynı döneminde yüzde 21 artarak 64.7 milyara ulaşmıştır. AKK artışı iç hat uçuşlarda yüzde 22, dış hat uçuşlarda yüzde 21 oranındadır. Ücretli Yolcu Km (ÜYK), Ocak-Temmuz 2012 döneminde 40.9 milyar iken, 2013 yılının aynı döneminde yüzde 25 artarak 50.9 milyara ulaşmıştır. ÜYK artışı iç hat uçuşlarda yüzde 24, dış hat uçuşlarda yüzde 25 oranındadır. Konma Sayısı Ocak-Temmuz 2012 döneminde 168.205 iken, 2013 yılının aynı döneminde yüzde 22 artışla 205.203'e, uçulan nokta sayısı, Ocak-Temmuz 2012 döneminde 199 iken, 2013 yılının aynı döneminde yüzde 19 artışla 237'ye, kargo-posta, Ocak-Temmuz 2012 döneminde 268.990 ton iken, 2013 yılının aynı döneminde yüzde 16 artışla 312.086 tona yükselmiştir."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.