Çarşamba 21.08.2013
Son Güncelleme: Çarşamba 21.08.2013

Dizayn nalbur oldu

Dizayn Grup, mahalle nalburunu yapı market konseptiyle birleştirerek zincir mağaza açıyor. Özellikle bayanları hedef alan şirket birkaç yılda bin markete ulaşacak

Yapı market sisteminin babaları olarak bilinen Avrupalı şirketler ekonomik krizle boğuşurken Türkiye'de bu alana sürekli yeni yatırımlar geliyor. Alman yapı market devi Praktiker'in geçtiğimiz aylarda iflasını açıklamasının ardından krizin diğer dev markalara da yansıyıp yansımayacağı tartışılırken boru üretimi ve ihracatıyla adını duyuran Mir Holding Yönetimi Kurulu Başkanı İbrahim Mirmahmutoğulları, mahalle ekonomisine de katkı yapacak yeni bir konseptle bu alana giriş yaptı. Dizayn'ım adlı ucuz zincirleri açmaya hazırlanan şirket ilk adımını İstanbul Mimaroba'daki mağazayla atacak. Resmi açılışı 3 Eylül'de yapılacak mağazalarda ürünlerin yüzde 60'ı bayanlara hitap edecek. Toplam alan büyüklüğü ise 300 ila 500 metrekare arasında olacak.
5 bin kişiye iş
"İlk etapta 10, ardından 100, kısa sürede bin mağaza açmayı planlıyoruz. Toplamda 5 bin kişiye istihdam sağlayacağız" diye konuşan Mirmahmutoğulları, "Her mağaza için 1 milyon liralık yatırım ön görüyoruz. Mağaza başına 2 milyon liralık ciro hedefliyoruz" dedi. "Mahallenin nalburu" konseptiyle yola çıktıklarını söyleyen Mirmahmutoğulları, "En ucuz bizde olacak diye bir iddiamız yok. Müşteride kaliteyi değerinde aldığı hissi uyanmalı" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.