Giriş Tarihi: 28.8.2013

Bankalara ombudsman geliyor

Bankalar, hızla artan tüketici sorunlarını genel müdür yardımcısı düzeyindeki ombudsmanlarla çözecek

Bankalar, artan müşteri şikâyetlerini çözmek için ombudsmanlık birimi oluşturacak. Tüketici ilişkileri koordinasyon görevlisi adı verilengörevliler müşterilerin itiraz, şikâyet ve benzeri taleplerini en kısa sürede cevaplayacak. Koordinasyon görevlisi, bireysel ürün ve hizmetler hakkında gelen itiraz, şikâyet ve benzeri talepleri araştırıp, sonuçlandırarak tüketiciye cevap verecek. Ayrıca bireysel nitelikteki ürün ve hizmetlerden alınan ücret, komisyon ve benzeri kesintilere ilişkin banka internet sayfasında yer alması gereken bilgilendirmelerin eksiksiz olarak ve zamanında yapılmasını da sağlayacak.

GENEL MÜDÜR YARDIMCISI

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) kararına göre tüketici ilişkileri koordinasyon görevlisi, bankalarda genel müdür yardımcısı düzeyinde temsil edilecek. Görevli banka ile BDDK arasında iletişimi kuracak. Karar, 30 gün sonra yürürlüğe girecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.