Giriş Tarihi: 8.9.2013

Birinci jenerasyon AVM'lere renovasyon yapmak şart

Türkiye'de tüketicilerin alışveriş merkezlerinde (AVM) 3 saati bulan zaman geçirme süresi, yatırımcı ve işletmecilerin iştahını artırmaya devam ediyor.
Alman ECE'nin Türkiye Genel Müdürü Andreas Hohlmann, Almanya'da bu sürenin sadece 1.5 saat olduğunu söylüyor. Türkler'in AVM'leri alışverişin yanı sıra sosyalleşme merkezi olarak gördüğünü belirten Hohlmann, güçlü konseptli AVM'lere olan ihtiyacın da devam ettiği görüşünde.
ÇEKİM MERKEZİ AZ
Türkiye'de birçok AVM'nin müşteriler ve perakendecilerin değişen taleplerine cevap veremediğini aktaran Hohlmann, "Birinci jenerasyon alışveriş merkezlerinde yenileme ve genişleme ihtiyacı var.
Bu, Türkiye'de önümüzdeki birkaç yıl içerisinde en çok konuşulacak konuların başında geliyor.
Ayrıca Türkiye'nin birçok ilinde çekim merkezi diyebileceğimiz AVM'lerin olmadığını görüyoruz" diyor.
ECE Türkiye'nin ajandasında da birçok yenileme projesi var.
ANKAmall ve Acity AVM bunlararasında yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.