Pazartesi 09.09.2013

4 ekranda doğru hedef

Tüm dünyada dijital ekran kuşağına reklam taşıyan ADTECH, Türkiye'de iş ortağı olarak Turkuvaz Medya'yı seçti. Hedef 4 ekranda reklama doğru yön vermek ve programatik satın almayı pazara yerleştirmek

AOL Advertising.com bünyesinde hizmet veren, dünya çapında online reklam yönetimi servisi ADTECH, Türkiye'de Turkuvaz Medya Dijital ile anlaştı. Dokunmatik ekranlara bakarak yaşayan neslin izleme ve takip etme alışkanlıkları tümden değişiyor. Dijital dünyada toplam 39 ülkede, 680 seçkin kuruluşa dijital reklam yönetimi konusunda çözümler sunan ADTECH, anlaşmayla birlikte Türkiye'ye de adım atmış oluyor. Böylece ADTECH teknolojisi, Türkiye'deki reklam ekosistemine Turkuvaz Medya Dijital aracılığıyla ulaşacak. Turkuvaz Medya altyapısını ADTECH'le mükemmele taşıyacak.
RAPOR ALMA İMKANI

Hızlı internet bağlantısının yaygınlaşmasıyla bilgisayar, tablet, cep telefonu ve televizyon ekranları farklı izleme alışkanlıklarının oluşmasına neden oldu. Bu değişim mevcut kuşaklarının alışkanlıklarını değiştirirken yeni bir kuşağın doğmasına da tanıklık ediyor. ADTECH, reklam veren ve ajanslardan oluşan kullanıcılarına, display, video, mobil ve rich media dahil tüm dijital ekranlarda reklam rezervasyon, yönetim ve ayrıntılı rapor alma olanağı sunuyor.
DOĞRU HEDEF ÖNEMLİ

Dijital reklam dünyasında hedefe yönelik reklam çalışması dijital reklamların doğru yönetilmesi ve raporlanmasıyla oluyor. Turkuvaz Medya Dijital Türkiye'de ADTECH Adserver sisteminin teknik destek ve satış mümessilliğini de üstlendi. Turkuvaz Medya Reklam Pazarlama, Dijital Reklam Genel Müdürü Neslihan Mesutoğlu, "Türkiye'de dijital reklam pazarının büyümesine yardımcı olacak, yayıncı, ajans ve reklam verenin güvenle çalışabileceği ilkeli bir grubu Türkiye pazarına tanıştırmaktan mutluyuz. Bu konuyla ilgili operasyon birimimiz ile ortak dijital iş geliştirme birimimiz çalışacak. 10 Eylül de yapılacak etkinlikte birimimiz de hazır olarak ADTECH ekibi ile birlikte paydaşlarımıza bilgi veriyor" dedi.
DİJİTAL PAZARA YENİ BİR NEFES GETİRECEK
Neslihan Mesutoğlu, işbirliği ile ilgili şu bilgileri verdi: "Üç yıldır adserver ihtiyaçlarını ve eksiklerini gördüğümüz için yerli ve yabancı çeşitli firmalarla görüştük ve çalıştık. Türkiye'de çok iyi çözüm ortaklarımız oldu. Hem küresel hem de yerel pazarda bizi geliştirecek ve yeniliklerden haberdar edecek Ar-Ge'sine de önem veren bir kurumla işbirliği yapma zorunluluğumuz doğdu. ADTECH ile işe başlamamız karşılıklı birbirimizi anlayarak ve pazar örneklerimizden yeni bir işbirliğiyle oldu. İşbirliği dijital pazara da yeni bir nefes getirecek. Ajans-reklam veren-yayıncının ortak kullandığı sistemlerle çalışmak iş çözüm kabiliyetini de yükseltiyor."
TEKNİK SORUNLARA BÜYÜK ÇÖZÜM OLACAK
Neslihan Mesutoğlu, "15 yıldır Amerika, Avrupa ve Asya kıtasında çalışırken teknik anlamda sorun yaşamamış bir çözüm Turkuvaz Medya aracılığı ile pazarımıza katılmış olacak. 10 Eylül Salı günü yapılacak tüm gün süren etkinlikle, Turkuvaz Medya, ADTECH'i Türkiye dijital reklam ekosistemine tanıtmış olacak" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.