Çarşamba 11.09.2013
Son Güncelleme: Çarşamba 11.09.2013

Turkuvaz'dan dünya deviyle işbirliği

Tüm dünyada dijital ekran kuşağına reklam taşıyan ADTECH, Türkiye'de iş ortağı olarak Turkuvaz Medya Grubu'nu seçt

ADTECH ve Turkuvaz Medya Grubu dijital reklam alanında önemli bir işbirliğine imza attı. Sait Halim Paşa Yalısı'nda dün düzenlenen lansmanla kamuoyuna duyurulan işbirliğiyle ADTECH Adserver Türkiye'ye de adım atmış oldu. AOL Advertising.com bünyesinde hizmet veren ve dijital dünyada toplam 39 ülkede, 680 seçkin kuruluşa dijital reklam yönetimi konusunda çözümler sunan online reklam yönetimi servisi ADTECH Adserver, Türkiye'deki reklam ekosistemine Turkuvaz Medya Dijital aracılığıyla ulaşacak.

FİRMALARIN GÖZü KULAĞI

ADTECH, reklam veren ve ajanslardan oluşan kullanıcılarına, display, video, mobil ve rich media dahil tüm dijital ekranlarda reklam rezervasyon, yönetim ve ayrıntılı rapor alma olanağı sunuyor. Dijital reklam dünyasında hedefe yönelik reklam çalışması, öncelikle dijital reklamların doğru yönetilmesi ve raporlanmasına bağlı. Hedef; dört ekranda reklama doğru yön vermek ve programatik satın almayı da Türkiye marketine dünya standartları ile yerleştirmek. ADTECH tüm servislerin bir adserverda toplanması konusunda hizmet veren dünyada sayılı reklam yönetim serverları arasında yer alıyor. ADTECH CEO'su Erhard Neumann'ın üzerinde durduğu ve geliştirdiği, holistik adserver ana teması yeni dünyada firmaların gözü kulağı oldu. ADTECH bu anlamda yayıncının ürünlerini yayınladığı 4 farklı ekranda reklam rezervasyon yönetimi beklentilerini karşıladığı gibi raporluyor. İş ortakları ile raporları anında paylaşıyor.
TÜRKİYE'DE POTANSİYEL YÜKSEK
Türkiye 'de
online pazarının büyüdüğünü ve ciddi potansiyel olduğunu belirten Erhard Neumann, "Online yayıncıların en büyüklerinden biri olan Turkuvaz Medya ile hem müşterimiz hem de iş ortağımız olarak anlaşmaya vardık. Bu sayede lokal online pazarının hızlı büyümesine destek verebileceğiz" dedi.
DİJİTAL REKLAM ALANINI BÜYÜTECEK
Turkuvaz Medya Reklam Grup Başkanı Ümit Önal, "Dünya devi American Online'ın çatısı altında 39 ülkede yüzlerce kuruluşa hizmet veren ADTECH'le işbirliğimiz geleceğe yönelik önemli bir kilometre taşı oluşturuyor" dedi. Turkuvaz Dijital Reklam Genel Müdürü Neslihan Mesutoğlu ise "Türkiye'de dijital reklam pazarının büyümesine katkı sağlayacak yayıncı, ilkeli bir grubu Türkiye pazarı ile tanıştırdık" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.