Perşembe 12.09.2013 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 12.09.2013 13:05

Türkiye 'data' köprüsü oluyor

Avrasya bölgesindeki lider ses ve data taşıyıcı şirketlerin biraraya geldiği Capacity Eurasia 2013 Konferansı, 10–1 Eylül tarihlerinde 112 ülkeden 43 şirketin katılımıyla İstanbul’da yapıldı.

Türk Telekom Grubu şirketlerinden yurt dışı toptan ses ve data operasyonlarını ve bunların işletmesini yürüten Türk Telekom International'ın ana sponsorluğunda yapılan konferansta, katılımcı uluslararası şirketler bölgedeki data ve ses taşımacılığı alanındaki gelişmeleri ve büyüme potansiyelini değerlendirme fırsatı buldu. Türk Telekom International CEO'su Cengiz Öztelcan, şirketin faaliyetleri ile ilgili değerlendirmelerde bulundu. Türkiye'nin coğrafi konumu itibariyle karasal ses ve data taşımacılığında önemli bir köprü görevi üstlendiğini vurgulayan Öztelcan, "Türk Telekom International, 20 ülkeyi kapsayan 40.000 km fiber optik ağıyla, Türkiye'yi bölgenin iletişim merkezi haline getirerek genişbant ve datada küresel konumunu güçlendiriyor" dedi. Türkiye'nin bölgedeki konumunu güçlendirmeye yönelik yatırımlarının ve projelerinin hız kesmeden devam ettiğini belirten Öztelcan "Birleşmiş Milletler tarafından da desteklenen Çin – Kazakistan – Türkiye ve Avrupa'yı birbirine bağlayacak yeni bir ses ve data altyapısı projesiyle ilgili olarak da çalışmalarımız devam ediyor. Bu projeyle Orta Doğu ve Asya'daki varlığımızı daha da güçlendirmeyi hedefliyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.