Nazo Avrupa yolunda
Nazlı Gıda, aromalı içecek markası Nazo'yu Avrupa'ya açıyor. Patron Mehmet Kurt, "Hedefimiz Nazo'yu 2023'te dünya markası yapmak" dedi
ŞEKER KUL ANMIYORU Z
Kurt, bir Nazo paketiyle 1.5 litrelik içecek yapıldığını ve yıllık 172 milyon litre üretim hacmine ulaştıklarını söyledi. Kurt şöyle konuştu: "Bir paket toz içeceği sadece 35 kuruşa satıyoruz. Uygun fiyat ve lezzetimizle rakip tanımıyoruz. Şeker değil, tatlandırıcı kullanıyoruz. Bir bardak Nazo'da 4 kalori var" dedi. Şirket 2009'da girdiği mısır cipsi, sakız ve çikolata ürün gamına 2010'da patates cipsini de eklemişti. Nevşehir'de Peritos markalı patates cipsi üreten Seykar Gıda'nın yüzde 75'ini satın alan Nazlı, bu alanlarda da hedef büyüttü. Yeni projelerinin de olduğunu söyleyen Ethem Kurt, doğal limonata üreteceklerini belirtti.
YÜZDE 10 BÜYÜYECEĞİZ
KURT, sahlep ve sıcak çikolata ürünlerinin de 2014'te piyasada olacağını söyledi. Bu yıl yüzde 10 büyüyeceklerini belirten Kurt, "22 milyon lira ciro hedefliyoruz. Aromalı içecekte lideriz. Cipste de arayı açacağız" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Hava yolu yolcu trafiği rekor tazeledi
- 2 TÜİK açıkladı! İşte nisan ayında en fazla getiri sağlayan yatırım aracı: Yüzde 3,59 ile...
- 3 Bakan Göktaş müjdeyi verdi: 150 bin TL kredi desteği! Bu ay hesaplarda
- 4 SON DAKİKA: Bakanlık duyurdu! 1,9 milyar TL'lik uyuşmazlık karara bağlandı
- 5 EMEKLİ PROMOSYON 2024: 12 banka promosyonu belli oldu: Ziraat, Akbank, Garanti, Yapı Kredi…
- 6 Personel alımı ilanları Resmi Gazete’de! Kamuya 57.192 personel alımı yapılacak
- 7 İslam Memiş’ten flaş altın yorumu! Altın gram fiyatı düşebilir: O tarihte alım fırsatı…
- 8 Akaryakıt fiyatları 1 hafta sonra güncellenecek! Mazot ve benzin fiyatı bugün ne kadar?
- 9 SON DAKİKA: Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan "KDV oranları artırılacak" iddiasına yalanlama
- 10 BioNTech 315 milyon euro zarar etti