Perşembe 26.09.2013

Mikro şirkete makro destek

DHL Türkiye, küçük şirketlere ihracat kapısı açtı. DHL, 7 bin 500 euro değerindeki satışlarda gümrükten ulaşıma destek veriyor

Dünyanın önde gelen lojistik şirketi DHL Express, küçük şirketleri ihracatçı yapıyor. Üretimini yurtdışına satamayan şirketlere dönük olarak başlatılan mikro ihracat programıyla yüzlerce küçük işletme ihracat yapmanın başarısını yaşamaya başladı. 7 bin 500 euroya kadar olan ihracata konu ürünün kabul edildiği sistemi ve yeni yatırımlarını anlatan DHL Express Türkiye'nin CEO'su Markus Reckling, "İhracatın gerektirdiği müşavirlik, taşıma ve gümrük gibi teknolojik konuları bilmeyen şirketler program sayesinde dünyanın istedikleri ülkesine ihracat yapmaya başladı" dedi.

HIZLI VE GÜVENLİ

Reckling, DHL Express Mikro İhracat hizmetleriyle KOBİ'lerin uluslararası pazarlara daha hızlı ve güvenli bir şekilde ulaşmalarını sağlayacaklarını söyledi. Basınla sohbet toplantısı yapan Reckling, şirketin Türkiye'de ortalama yüzde 20 büyüdüğünü belirtti.
FENER'E PAKET TESLİMİNDE KAMUFLAJ
DHL'in Fenerbahçe'ye de hizmet verdiğini anlatan Reckling, "Sizin logonuz sarı-kırmızı. Sorun olmuyor mu" sorusuna esprili bir dille şu yanıtı verdi: "Bizim markamızın rengi, Fenerbahçe'nin ezeli rakibi Galatasaray'la aynı. Oraya teslimat yaptığımızda elemanlarımız üzerine başka renkte bir mont giyiyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.