Çarşamba 02.10.2013

Danfoss yatırımda ilk sıraya Türkiye'yi aldı

Enerji tasarrufu teknolojileri üreten Danimarkalı Danfoss, Türkiye'de fabrika yatırımı için harekete geçti. 24 bin çalışanı olan şirket, arazi aramaya başladı

24 bin çalışanı ile 55 ülkede, enerji tasarrufu ürünleriyle faaliyet gösteren Danfoss, Türkiye'ye yatırımlarını büyütme kararı aldı. SABAH'a açıklamalarda bulunan Danfoss Ortadoğu ve Afrika Başkanı Leif Flojgaard, şirketin Türkiye ekonomisindeki büyümeye paralel olarak yeni yatırımlarda bulunacağını belirtti. Bu planların gelecek 5 yıllık dönemi kapsadığını söyleyen Leif Flojgaard, "Türkiye'yi yatırım yapacağımız ülkeler arasında ilk sıraya koyduk. Şu anda arazi arıyoruz. Burada daha etkin olmak için büyüme planımızı uygulamaya başlıyoruz. 5 yıllık plan süresince aşama aşama yapacağımız yatırımlarla Türkiye organizasyonumuzu güçlendireceğiz" dedi.
PİYASA İZLE NECEK

Danfoss'un Ortadoğu ve Afrika Başkanı Flojgaard, yatırım miktarının satış raporları ve piyasa geri dönüşleri sonrası belli olacağını da vurguladı.
TÜRKİYE 3 MİLYAR DOLAR TASARRUF EDER
Yatırım miktarı konusunda net rakam söylemenin zor olduğunubelirten Flojgaard, "Türkiye her yıl sadece ısınma amaçlı kullandığı doğalgazın ithalatı için 10 milyar doların üzerinde ödeme yapıyor" diye konuştu. Flojgaard, şöyle konuştu: "Başta 'Termostatik Radyatör Vanası' olmak üzere şirketimizin ürettiği enerji tasarrufu ve yaşam konforu sağlayan ürünler kullanılırsa her yıl 3 milyar dolar tasarruf edersiniz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.