Çarşamba 02.10.2013

Hayırseverlik artık stratejik hale gelmeli

28 projeye 7 milyonluk hibe desteği veren Sabancı Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Güler Sabancı, "Engeller stratejik hayırseverlikle aşılabilir" dedi

Sivil toplum kuruluşlarının toplumsal projelerini maddi anlamda destekleyen ve danışmanlık kapsamına alan Sabancı Vakfı, 2012'de hibe programına dahil ettiği yedi projeyle edinilen sonuçları paylaştı. Toplumsal Gelişme Hibe Programı (GHP) kapsamında desteklenen ve bu yıl tamamlanan projelerin yöneticileri kadın, engelli ve gençlere yönelik başarı hikâyelerini Ekim Zamanı toplantısında detaylarıyla anlattı.

EKİM ZAMANI BAŞLADI

Sabancı Center'da düzenlenen toplantıda konuşan Sabancı Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Güler Sabancı, her yıl düzenlenerek geleneksel hale getirilen Ekim Zamanı toplantısının yeni projelere örnek teşkil etmesi açısından büyük önem taşıdığını belirtti. Anadolu topraklarında yakından bilinen hayırseverlik geleneğinin 2006'dan bu yana dünyada farklı bir yapıya büründüğünü ve stratejik hayırseverlik yaklaşımının benimsendiğini anlatan Sabancı, yerel sosyal ve toplumsal sorunlara, bunların çözümlerine kanalize olduklarını ifade etti. Sabancı şöyle konuştu: "Toplumsal gelişmede en önemli hedefimiz zihinlerdeki engelleri ve ön yargıları yıkmak olmalıdır."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.