Salı 08.10.2013

BNP Paribas Cardif müşterilerini dinledi

BNP Paribas Cardif Emeklilik, "Müşteri Konseyi Günü" etkinliğinin üçüncüsünü Four Seasons Otel'de gerçekleştirdi. Müşteri beklenti ve isteklerini anlamak üzere düzenlenen etkinlikte bireysel emeklilik sözleşmesi sahibi katılımcıların sisteme ve şirkete olan bağlılığını etkileyen faktörler, Bireysel Emeklilik Sistemi (BES) deneyimleri ve şirketin iletişim stratejileri hakkındaki fikir ve görüşleri dinlendi. BNP Paribas Cardif Pazarlama ve Acente Kanalı'ndan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Uğur Çağlar, müşterilerin birey olarak farklılıklarını gözeten ve çözümlerini bu doğrultuda geliştiren yeni sigortacılık anlayışının öncülerinden olmayı hedeflediklerini belirtti. Çağlar, "Müşterilerimiz, şimdiye kadar düzenlediğimiz iki konseyden kendilerini değerli hissederek ayrıldıklarını söylediler. Bu görüşmeler bir yandan müşteri memnuniyetini yükseltirken diğer taraftan daha iyi hizmetler sunabilmemize yardımcı oluyor" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.